نسخه چاپی

درخواست عجیب كی‌روش از فدراسیون

كارلوس كی‌روش برای دو دیدار آسان تیم ملی مقابل تركمنستان و گوام، درخواست عجیبی را مطرح كرده و جالب توجه اینكه با موافقت فدراسیون نیز مواجه شده است.

به گزارش نما به نقل از میزان، تیم ملی قبل از دیدار با عمان، اردوی 10 روزه‌ای را با توجیه تطابق آب و هوایی در امارات برگزار کرد اما نتیجه‌ای که در عمان به دست آمد علاوه بر نمایشی ضعیف از سوی شاگردان کارلوس کی‌روش، فقط یک امتیاز بود.

حالا تیم ملی در اردوی آینده خود را برای دو دیدار مقابل ترکمنستان و گوام از مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ آماده می‌کند. پس از این اردو، به ظاهر قرار است تمرینات شاگردان کی‌روش تا اسفندماه برای دو هفته پایانی انتخابی جام جهانی تعطیل شود اما در عمل، کی‌روش و دستیارانش به دنبال آن هستند تا از تعطیلی لیگ به بهانه برگزاری رقابت‌های انتخابی المپیک در دی ماه استفاده کرده و یک اردوی دیگر را نیز برای تیم ملی تدارک ببیند.

این اردو در صورت تأمین بودجه مالی بدون حضور لژیونرها برگزار می‌شود چرا که تاریخ آن همزمان با "فیفا دی" نبوده و بازیکنان ملی‌پوش حاضر در لیگ های خارجی نمی‌توانند تیم ملی را همراهی کنند اما نکته جالب توجه این جاست که دوباره نام کشور امارات به عنوان محل و میزبان برگزاری این اردو به گوش می‌رسد.

با این حال نکته‌ای که قابل توجه است به مسائل سیاسی بین دو کشور ایران و امارات برمی‌گردد. اواسط مهرماه بود که چند تن از معلمان ایرانی در امارات بازداشت شدند و به همین دلیل روابط سیاسی دو کشور تحت‌الشعاع قرار گرفت.

البته از آن جایی که فیفا تأکید زیادی بر جدایی فوتبال از سیاست دارد بعید نیست فدراسیون فوتبال فارغ از این مسئله، اردوی مورد نظر کی‌روش را در امارات برگزار کند.

۱۳۹۴/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...