نسخه چاپی

مطالعه پرونده «بابك زنجانی» پایان یافت

وكیل‌مدافع بابك زنجانی از اتمام مطالعه پرونده موكلش خبر داد.

به گزارش نما؛ رسول کوهپایه زاده در گفت‌وگو با ایسنا ، با اشاره به اینکه مطالعه پرونده موکلش امروز به پایان رسیده است، گفت: با وجود اینکه پرونده بسیار حجیم و سنگین است، ولی اکنون در نقطه ای هستیم که با توجه به مطالبی که در کیفرخواست مطرح شده، آمادگی لازم را برای دفاع شایسته از موکل داریم.

وی درباره اینکه آیا جلسه چهارم دادگاه موکلش روز شنبه (9 آبان ماه) علنی برگزار می‌شود یا خیر؟ گفت: مطلبی در این زمینه به ما نگفته‌اند، ولی به دلیل اینکه اصل بر این است که دادگاه علنی برگزار شود و سه جلسه دادگاه نیز علنی برگزار شد، فکر می‌کنم جلسه بعدی به صورت علنی برگزار خواهد شد، مگر اینکه غیرعلنی بودن آن را اعلام کنند.

کوهپایه‌زاده درباره درخواستش مبنی بر ارجاع پرونده موکلش به کارشناس رسمی دادگستری گفت: تشخیص این موضوع بر عهده دادگاه است، اما فکر می کنم که هر زمان دادگاه تشخیص داد این کار انجام می شود.

وی افزود: از آنجا که موضوع تخصصی و فنی است، یکی از درخواست‌های ما این است که کارشناس مستقل و بی طرف درباره موضوع اظهار نظر کند. به دلیل اینکه بانک مرکزی در پرونده ذی نفع است اظهارنظر کارشناسان بانک مرکزی در پرونده وجاهت قانونی ندارد. اگر دادگاه تشخیص دهد که برای کشف واقعیت پرونده به کارشناس رسمی دادگستری ارجاع شود، مناسب‌تر است.

۱۳۹۴/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...