نسخه چاپی

انهدام 285 موضع داعش و النصره توسط جنگنده های روس طی 3روز

وزارت دفاع روسیه اعلام كرد كه جنگنده‌های این كشور طی سه روز گذشته 285 موضع داعش و جبهه النصره را هدف قرار داده و منهدم كردند.

به گزارش نما به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که جنگنده‌های این کشور طی سه روز گذشته 285 موضع داعش و جبهه النصره را در استانهای حماه، ادلب، لاذقیه، دمشق، حلب و دیرالزور هدف قرار داده و منهدم کردند.

براساس این گزارش، جنگنده‌های روسی طی 3 روز گذشته 164 سورتی پرواز داشته‌اند.

به گفته ژنرال ایگور کوناشنکو سخنگوی وزارت دفاع روسیه، جنگنده‌های سوخو-25 روس 3 موضع بسیار مهم داعش را در استان لاذقیه تخریب کردند.

وی همچنین اضافه کرد که جتهای جنگنده روسیه یک انبار مهمات جبهه النصره را نیز در استان دمشق نابود کردند.

روسیه از سی‌ام سپتامبر سال جاری با کمک بمب‌های هدایت شونده دقیق مواضع داعش و مخالفان دولت سوریه را در این کشور به تقاضای «بشار اسد» رییس جمهور سوریه بمباران کرد.

شرکت تولید کننده روسی موشک‌های 3 مرحله‌ای به دنبال عملیات این کشور در سوریه با تقاضاهای بیشتر برای ساخت این محصول مواجه شده‌اند.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» هم اینک تولید این موشک به دنبال عملیانت روسیه در سوریه افزایش یافته است. در حملات هوایی روسیه موشک‌های هوا به سطح هدایت شونده « Kh-29L» و نیز بمب‌های هدایت شونده « KAB-500S» استفاده شدند که هر دو تولید شرکت «Tactical Missile » روسیه هستند.

۱۳۹۴/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...