نسخه چاپی

واكنش مدیرعامل سپاهان به شكست مقابل استقلال

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: بازیكنانمان در دیدار مقابل استقلال اشتباهات فردی زیادی داشتند.

به گزارش نما به نقل از فارس، اصغر باقریان پس از شکست 3 بر صفر سپاهان مقابل استقلال اظهار داشت: نیمه اول بد نبود هر چند که در این بازی بازیکنان ما اشتباهات فردی زیادی داشتند متأسفانه در نیمه دوم هم نظم تیمی ما به هم ریخت.

وی ادامه داد: بازیکنان پس از دریافت گل دوم شرایط خوبی پیدا نکردند و گل بدی دریافت کردند و آن چیزی نبودند که می‌خواستیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد اینکه این تیم نتوانست 5 هفته به برتری دست یابد و همین موضوع باعث شده که هواداران اعتراض داشته باشند، تأکید کرد: به هر حال در فوتبال چنین مسائلی پیش می‌آید آن هم به خاطر تغییراتی است که در این رشته به وجود می‌آید ما همه تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم بهترین بازی‌ها را به نمایش بگذاریم و به آنچه که مدنظر هواداران است برسیم.

باقریان در مورد اینکه آیا به کادر فنی اولتیماتومی می‌دهد و یا نه قرار است که بازیکنان به خاطر این نتیجه جریمه شوند، گفت: باید بررسی شود و نمی‌توانیم بلافاصله پس از بازی در این باره صحبت کنیم.

وی اینکه آیا سپاهان به اوج خود برمی‌گردد یا خیر، گفت: ما سعی می‌کنیم که چنین اتفاقی بیفتد و تیم را جمع و جور کنیم تا شرایطش مانند گذشته شود و آن چیزی باشد که هواداران دوست دارند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد وضعیت بازیکنان خارجی این تیم گفت: آنها از نیم فصل دوم به تیم اضافه می‌شوند مشکل آنها به خاطر این بود که مدارکشان برای صدور ITC دیر به فیفا ارسال شده بود.

۱۳۹۴/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...