نسخه چاپی

روحانی از رسایی تذكر گرفت

حمید رسایی، نماینده مردم تهران به رئیس جمهور لزوم رعایت شروط نه‌گانه مقام معظم رهبری در خصوص اجرای برجام قبل از هر گونه اقدام عملی و عدم توجیه اقدامات مربوط را متذكر شد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (۴ آبان ۹۴) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

حامد قادرمرزی و سیدحسین ذوالانوار نمایندگان قروه و شیراز در تذکری به وزیر علوم خواستار رفع سوء مدیریت در دانشگاه پیام نور و تسریع در معرفی رئیس این دانشگاه شدند.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان به وزیر صنعت در مورد درخواست غیرقانونی وی برای خروج محصولات پتروشیمی از بورس کالا تذکر داد.

سیدمرتضی حسینی، حسین آذین، سیدشکرخدا موسوی، روح‌الله عباسپور نمایندگان قزوین، رفسنجان، اهواز و بوئین‌زهرا در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار توضیح علت عدم اجرای کامل مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص نیروهای پیش‌دبستانی و شرکتی و عدم پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان شدند.

محمدابراهیم محبی نماینده مردم سنقر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد عدم توزیع عادلانه یارانه مطبوعات تذکر داد.

فرهاد بشیری و محمداسماعیل سعیدی نمایندگان پاکدشت و تبریز در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار اتخاذ تدابیر برای ارائه سبد کالا به ویژه به اقشار آسیب‌پذیر شدند.

سیدعلی محمد بزرگواری نماینده مردم کهگیلویه به وزیر آموزش و پرورش لزوم حل مشکلات طرح طبقه‌بندی معلمان را متذکر شد.

سیدحسین ذوالانوار و جعفر قادری نمایندگان شیراز در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار توضیح علت اقدامات تبعیض‌آمیز راجع به تخصیص بودجه برای احیای دریاچه‌های بختگان، مهارلو و پریشان شدند.

فتح‌الله حسینی و وحید احمدی نمایندگان قصرشیرین و کنگاور به رئیس‌جمهور در مورد عدم پرداخت حقوق رزمندگان معسر تذکر دادند.

مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار جلوگیری از سبک و ایجاد شعبه شرکت‌های مک دونالد و برگر کینگ در ایران شد.

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در تذکری به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خواستار تسریع در نظارت بر اتاق تعاون کشور و تعاونی‌های کل کشور به ویژه مسکن‌های مهر شد.

نادر قاضی‌پور و محمد دهقان نمایندگان ارومیه و چناران در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار تسریع در ساخت مسکن کارگران شدند.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در تذکری به وزرای دفاع و آموزش و پرورش و علوم خواستار توجه به بهبود معیشت بازنشستگان ارتش و آموزش و پرورش و هیأت‌های علمی سالهای قبل از ۸۴ شد.

نادر قاضی‌پور و محمد دهقان نمایندگان ارومیه و چناران در تذکری به وزیر صنعت خواستار تسریع در برخورد با قاچاقچیان دخانیات و شبکه‌های آن شدند.

حمید رسایی نماینده مردم تهران به وزیر صنعت در خصوص اظهاراتش مبنی بر استفاده از مدیران خارجی تذکر داد.

حمید رسایی نماینده مردم تهران به رئیس جمهور لزوم رعایت شروط نه‌گانه مقام معظم رهبری در خصوص اجرای برجام قبل از هر گونه اقدام عملی و عدم توجیه اقدامات مربوط را متذکر شد.

۱۳۹۴/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...