نسخه چاپی

اظهارات كاردار موقت انگلیس درباره رابطه با ایران

كاردار موقت انگلیس در تهران در سخنانی اظهار داشت ، ایران وانگلیس با وجود گام‌های اتخاذ شده برای بهبود روابط در مواردی نیز اختلاف دارند.

به گزارش نما به نقل از فارس، کاردار موقت انگلیس در تهران در سخنانی اظهار داشت ، ایران و انگلیس با وجود گام‌های اتخاذ شده برای بهبود روابط در مواردی نیز اختلاف دارند.

«بن فندر» کاردار موقت انگلیس در تهران در گفت‌وگو با «آی تی‌وی» گفت که واکنش دولت ایران در احیا روابط با انگلیس مثبت بوده است و اینک مجلس ایران و دیگر مقام‌های ارشداین کشور حمایت خود را از برجام نشان داده‌اند .

کاردار موقت انگلیس در تهران تصدیق کرد ،در حالی که انگلیس و ایران مخالف داعش هستند اما در نحوه مقابله با آن در سوریه اختلافات برجسته‌ای دارند.

این دیپلمات انگلیسی همچنین اظهار داشت، هنگام تجدید روابط ایران و انگلیس هر دو در مواردی با هم موافق و در مواردی نیز مخالف بودند اما آن‌چه که اینک اهمیت دارد تعامل مستقیم بین دو کشور است.

وی همچنین در این گفت‌‌وگو از سفر «لرد مائودو» از وزرای کابینه انگلیس همراه با هئیتی از تجار انگلیسی به تهران در هفته جاری خبر داد و افزود که بسیاری از ایرانیان مشتاق همکاری و مثبت اندیشی هستند و خواهان رفع تحریم‌های بین‌المللی به خاطر موافقت کشورشان با برجام می‌باشند.

۱۳۹۴/۸/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...