نسخه چاپی

اتوبوس بازیكنان استقلال تصادف كرد+عكس

عکس خبري - اتوبوس بازيکنان استقلال تصادف کرد+عکس

بازیكنان تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل نرسیدن اتوبوس خود و تصادف آن، پیش از دیدار با سپاهان با خودروهای شخصی و تاكسی راهی فولادشهر شدند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری دانشجو، بازیکنان تیم فوتبال استقلال تهران به دلیل نرسیدن اتوبوس خود و تصادف آن، پیش از دیدار با سپاهان با خودروهای شخصی و تاکسی راهی فولادشهر شدند.

بازیکنان استقلال به دلیل آنکه اتوبوس آنها پیش از رسیدن به هتل محل اقامت استقلال تصادف کرده بود، مجبور شدند با تاکسی راهی ورزشگاه فولادشهر اصفهان شوند.


مسئولان تیم استقلال بعد از آنکه دیدند اتوبوس تیم در ساعت مقرر به هتل نیامده، ترجیح دادند که با تاکسی و خودروهای شخصی بازیکنان را راهی ورزشگاه فولادشهر اصفهان کنند.

درهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان از ساعت ۱۳ امروز باز شده و همزمان بلیت فروشی برای دیدار در گیشه‌های عرضه بلیت انجام می‌شود.

همزمان با باز شدن درهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان، صدها نفر از هواداران دو تیم که پشت درهای ورزشگاه منتظر بودند، وارد استادیوم شدند.

بر اساس اعلام هیئت فوتبال اصفهان در بازی امروز تنها ۱۰ درصد سکوهای ورزشگاه فولادشهر اصفهان به هواداران استقلال می‌رسد.

این دیدار در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

۱۳۹۴/۸/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...