نسخه چاپی

در منطقه قاسم‌آباد مشهد؛

پاتوق زورگیران شهرك غرب لو رفت

عکس خبري -پاتوق زورگيران شهرک غرب لو رفت

شاه كلید زورگیران شهرك غرب، شنبه گذشته شكست و 4 خودروی مسروقه و انبوه مدارك هویتی در اختیار پلیس قرار گرفت.

به گزارش نما به نقل از خراسان، با مطرح شدن پرونده زورگیری در شهرک غرب منطقه قاسم‌آباد مشهد که در آن متهمان از دوخودروی پژو 206 صندوق دار و پژو 405 استفاده می کردند در مجتمع قضایی شهید کامیاب پرونده مذکور با دستور معاون دادستان در دادسرای ناحیه 6 مشهد به ماموران کلانتری قاسم آباد سپرده شد.



پلیس در نتیجه اقدامات فنی، توانست یکی از پاتوق های زورگیران را در خیابان شریعتی قاسم آباد شناسایی کند و محل را به محاصره خود در آورد. در حالی که ماموران پاتوق مذکور را به صورت نامحسوس تحت کنترل داشتند سه دستگاه خودروی پارک شده درمحل توجه پلیس را به خود جلب کرد که بررسی هویت خودرو ها بیانگر آن بود که زورگیران در اقدامات خود از آن ها استفاده می کردند و تمامی خودرو ها نیز سرقتی هستند و پلاک های نصب شده روی آن ها متعلق به خودروهای دیگری است.



ماموران کلانتری قاسم آباد به سرعت وارد محل اختفای سارقان شدند، اما زورگیران تحت تعقیب در محل حضور نداشتند. بدین ترتیب پاتوق آن ها مورد بازرسی قرار گرفت که درنتیجه آن، بیش از 200 عدد کارت هویتی وانواع محتویات سرقتی خودرو کشف شد.




در حالی که متهمان همچنان در سطح شهر دست به زورگیری می زدند، شنبه گذشته ماموران متوجه شدند که متهمان پس از انجام زورگیری دیگری در حوالی خیابان امام رضا (ع) و سرقت بیش از دومیلیون تومان وجه نقد از یک زن جوان به سمت بولوار شهید رستمی درحال حرکت هستند.



ماموران پلیس به سرعت خود را به محل رساندند و در حالی لاستیک خودروی سارقان را هدف گلوله قرار دادند که آنان اصرار بر فرار داشتند که درهمین حال راننده خودروی سارقان، خودرواش را با سرعت تمام به خودروی پلیس کوباند، اما فایده ای نداشت و پلیس آن ها را دستگیر کرد.



بخشی محبی معاون دادستان در ناحیه 6 دادسرا در همین رابطه گفت: این حوزه قضایی دادسرا با افرادی که قصد دارند با این گونه رفتارها از خط قرمز های دستگاه قضایی عبور کنند و نظم اجتماعی را برهم زنند به شدت و با تمام قوا برخورد خواهد کرد.

۱۳۹۴/۸/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...