نسخه چاپی

سفر گروهی از وكلای آمریكایی به ایران

بنابر اعلام «تامپا تریبیون» كه یك سایت محلی در ایالت فلوریدای آمریكا است، گروهی از وكلای آمریكایی در آینده نزدیك به ایران سفر می‌كنند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: علی نجفی توانا رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز درباره خبر یک سایت آمریکایی مبنی بر سفر گروهی از وکلا و تجار این کشور به ایران در آینده نزدیک و اینکه آیا این وکلا از سوی کانون وکلای مرکز به ایران دعوت شده‌اند یا خیر اظهار کرد: ما هیچ دعوتی از وکلای آمریکایی برای سفر به ایران نداشتیم اما وکلا می‌توانند در فضای صنفی حرفه خود به کشورهای مختلف جهان سفر کنند.

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز افزود: کانون وکلا در جریان سفر این گروه از وکلا به ایران نیست و به شخصه هیچ دعوت‌نامه رسمی برای سفر وکلای آمریکایی به ایران امضا نکردم.

نجفی توانا ادامه داد: بنابراین، ما به صورت رسمی دعوتی نکرده‌ایم و خبری هم از این مطلب نداریم.

جان برلی وکیل بین المللی از شهر تامپا در ایالت فلوریدای آمریکا به عنوان سر گروه وکلایی که قصد سفر به ایران دارند گفته است: امیدوارم بتوانم به عنوان یک وکیل با وکلای ایرانی دیدار و گفتگو کنم و آینده اقتصادی و سیاسی ایران را بررسی کنیم.

وی گفته که این دیدار ارتباطی به خوب یا بد بودن توافق هسته‌ای ایران ندارد و میخواهم با ایران و فضای این کشور بیشتر آشنا شوم.

۱۳۹۴/۸/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...