نسخه چاپی

مسكو:

شایعه ورود همسر اسد به روسیه ارزش پاسخگویی ندارد

در ادامه شایعات عجیب علیه سوریه، وزارت خارجه روسیه اعلام كرد كه شایعه ورود همسر رئیس جمهوری سوریه به روسیه صحت ندارد.

به گزارش فارس، همانطور که یک مقام نظام سوریه پس از انفجار چهارشنبه در دمشق و ترور سران امنیتی و اطلاعاتی سوریه اعلام کرد و درباره آغاز جنگ شایعات علیه دمشق هشدار داد، اکنون شایعاتی عجیب از جانب مخالفان سوریه مطرح می‌شود.

در حالی که ساعاتی پیش خبرگزاری فرانسه به نقل از الکساندر اورلوف سفیر روسیه در پاریس مدعی شد که بشار اسد در شرایطی خاص آماده کناره‌گیری از قدرت است، وزارت خارجه سوریه دقایقی پیش یک شایعه دیگر را تکذیب کرد.

مجهر خبر داد:‌ وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که شایعات درباره ورود خانم اسماء الاسد همسر بشار اسد رئیس جمهوری سوریه به مسکو صحت ندارد.

وزارت خارجه روسیه تاکید کرد:‌ این شایعه کمین رسانه‌های و تبلیغاتی و اقدامی کثیف است که ارزش پاسخگویی نیز ندارد.

وزارت خارجه روسیه همچنین اعلام کرد که در خصوص شایعه‌ای که درباره کناره‌گیری اسد از قدرت از خبرگزاری فرانسه بیان شد، سخنان سفیر روسیه در پاریس تحریف شده است.

پیش از این نیز وزارت اطلاع‌رسانی و رسانه‌های سوریه اعلام کرد که این خبر (سخنان منسوب به سفیر روسیه) کاملا نادرست است و هیچ اساسی ندارد.

این اخبار در حالی منتشر می‌شود که یک مقام نظامی سوریه پس از انفجار اخیر دمشق و کشته شدن سران امنیتی و اطلاعاتی سوریه، هشدار داد که در چنین فضایی جنگ شایعه و اخبار نادرست علیه سوریه شدت خواهد گرفت.

در حالی که صبح امروز منطقه المیدان منطقه امن و پاکسازی شده از تروریست‌ها اعلام شد، خبرگزاری رویترز نیز دقایقی پیش مدعی شد که المیدان دمشق زیر گلوله‌باران ارتش سوریه است.

۱۳۹۱/۴/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...