نسخه چاپی

كشف بیش از یك و نیم تن انواع موادمخدر

فرمانده انتظامی استان سمنان با اعلام كشف یك تن و 791 كیلو انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه، گفت: این میزان كشفیات نسبت به سال گذشته، 144 درصد افزایش یافته است.

به گزارش نما به نقل از برنا، سرهنگ روح الامین قاسمی به تشریح برنامه ها و اقدامات صورت گرفته در برخورد با بلای خانمانسوز اعتیاد، در سال جاری، پرداخت و گفت: از ابتدای امسال تا پایان مهرماه یک هزار و 791 کیلو انواع موادمخدر در سطح استان کشف شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 144 درصدی نشان می دهد.

به گفته قاسمی عمده این کشفیات برای توزیع در استان های همجوار بارگیری شده بود که با اقدام به موقع ماموران پلیس این استان، هدف شوم سوداگران مرگ، ناکام ماند.

وی خاطرنشان کرد: در هفت ماهه سال جاری یک هزار و 600 نفر از عاملان تهیه، توزیع و حمل موادمخدر در سطح استان شناسایی و دستگیر شدند.

قاسمی در ادامه به اجرای طرح های گوناگون کنترلی و مقابله ای از سوی پلیس مبارزه با موادمخدر اشاره و اضافه کرد: 854 مرحله از این طرح ها مانند ارتقاء امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده، کنترل اماکن مخروبه، کنترل محورهای مواصلاتی، گشت های محسوس و نامحسوس که در این مدت در سطح استان به مرحله اجرا درآمده، نسبت به سال گذشته، 20 درصد افزایش یافته است.

وی حضور کارشناسان انتظامی در مراکز مختلف برای ارائه آموزش های همگانی و پیشگیرانه را از جمله برنامه های مستمر پلیس برای ارتقای دانستنی های اقشار مختلف در راه پیشگیری از اعتیاد به موادمخدر عنوان کرد و اظهارداشت: اینگونه برنامه های آموزشی با جدیت دنبال می شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان با هشدار به خانواده ها برای نظارت کامل بر رفتار فرزندان خود، خطاب به نوجوانان و جوانان، تاکید کرد: برای شاد زیستن نیازی به مصرف مواد مخدر نیست و شادی کاذب مصرف مواد افیونی به سرعت جای خود را به غم و اندوه می دهد.

۱۳۹۴/۸/۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...