نسخه چاپی

جاده‌ها لغزنده است

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: به علت تداوم بارش باران جاده‌های مواصلاتی استان لغزنده است و رانندگان باید مقررات ایمنی را بیش از پیش رعایت كنند.

به گزارش نما ، علی‌اصغر شیرمحمدی در گفت‌وگو با تسنیم در زنجان با بیان اینکه بارش باران در جاده‌های استان ادامه دارد، اظهار داشت: رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

وی با اشاره به اینکه در هنگام بارش باران رانندگان باید نکات ایمنی را بیش از پیش رعایت کنند، تصریح کرد: در هنگام بارش باران و کاهش دید افقی احتمال بروز تصادف افزایش می‌یابد.

رئیس پلیس راه استان زنجان با تاکید بر اینکه رانندگان تجهیزات ایمنی لازم را در حین سفر به همراه داشته باشند، ابراز کرد: رانندگان از رانندگی با سرعت غیرمجاز خودداری کرده و با احتیاط رانندگی کنند.

وی به تصادف رخ داده در روز گذشته اشاره کرد و افزود: در این تصادف سه خودروی پژو، کامیون و اتوبوس به هم برخورد کردند.

شیرمحمدی با اشاره به علت اصلی بروز این تصادف عنوان کرد: خواب‌آلودگی راننده اتوبوس و عدم توجه به جلو علت اصلی این حادثه بود.

وی خاطرنشان کرد: عدم توجه به جلو یکی از دلایل اصلی بروز تصادفات منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان زنجان است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه این تصادف منجر به مصدومیت سه نفر شده است، بیان کرد: این تصادف در اتوبان زنجان-قزوین رخ داده است.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه به علت عدم رعایت مقررات رانندگی در 7 ماهه امسال 276 تصادف منجر به ترسیم کروکی در استان رخ داده است، ابراز کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

شیرمحمدی به افزایش 13 درصدی تعداد تصادفات در محورهای مواصلاتی استان اشاره کرد و گفت: بی‌توجهی به مقررات ایمنی و رانندگی سبب بروز این میزان تصادفات شده است.

۱۳۹۴/۸/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...