نسخه چاپی

دانشگاه شمال در بین برترین‌های كشور

رئیس دانشگاه شمال گفت: در سال 1380 این مركز آموزش عالی به دانشگاه ارتقا یافت و در سال 1390 در بین برترین‌های كشور جای گرفت.

به گزارش نما به نقل از فارس، عباس‌علی رستمی چهارشنبه‌ شب در همایش پیر‌غلامان اهل بیت این شهرستان که با حضور مداحان، مسئولان و مردم برگزار شد، اظهار کرد: اگر اقدامی که در راه خداوند با خلوص نیت انجام شود، ماندگار می‌ماند.

وی با اشاره به اهمیت زیاد صداقت در عمل، افزود: اگر مداحان اهل‌بیت (ع) به‌درستی و با استفاده از منابع غنی به مداحی بپردازند می‌توانند به‌خوبی وظایف خود را ادا کنند.

رئیس دانشگاه شمال با اعلام اینکه باید مداحان عصاره مذهب و دین را در جامعه اسلامی بیان کنند، خاطرنشان کرد: وقایع عظیم عاشورا و صحرای کربلا با بیان شیوای مداحان و جملات نافذ آنها می‌تواند ترویج‌کننده فرهنگ ناب اسلامی باشد.

این مسئول با اعلام اینکه با قرار گرفتن در مسیر اهل‌بیت (ع) می‌توانیم سعادت دنیوی و اخروی را برای خود رقم بزنیم، تصریح کرد: شیعیان و مسلمانان باید ادامه‌دهنده راه معصومان باشند.

رستمی با اشاره به اینکه آمل از شهرهای تاریخی و مذهبی کشور است، گفت: این شهر از پیشینه تاریخی قوی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه شمال این شهرستان فعالیت خود را از سال 1374 با کسب مجوز از شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز کرد، ادامه داد: در دهه 70 آمل از مراکز آموزش عالی بی‌بهره بود و در حالی که شهرهای بابل، ساری و بابلسر از مراکز معتبر برخوردار بودند تنها مرکز علمی این شهرستان دانشکده پرستاری و مامایی بود.

رئیس دانشگاه شمال با اشاره به اینکه اواخر سال 1374 این دانشگاه در مکانی استیجاری تأسیس شد، تاکید کرد: در سال 1380 این مرکز آموزش عالی به دانشگاه ارتقا یافت و در سال 1390 در بین برترین‌های کشور جای گرفت.

این مسئول به فارغ‌التحصیل شدن بیش از 17 هزار دانشجو در این مرکز علمی خاطرنشان کرد: داشتن مرکز آموزش عالی باکیفیت می‌تواند یک شهر را به پیشرفت و ترقی برساند.

رستمی با تاکید بر اینکه هم‌اکنون دانشگاه شمال آمل بیش از 6 هزار دانشجو دارد، گفت: این مرکز علمی در بین 380 واحد دانشگاه غیردولتی از برترین‌های کشور محسوب می‌شود.

۱۳۹۴/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...