نسخه چاپی

شورای نگهبان سخت‌افزار برگزاری الكترونیكی انتخابات را تایید كرد

سخنگوی وزارت كشور از تایید سخت‌افزار برگزاری الكترونیكی انتخابات در شورای نگهبان خبر داد و گفت: هم‌اكنون در حال تهیه نرم افزار انتخابات الكترونیكی هستیم.

به گزارش نما، حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور در گفت‌و‌گو با تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت روند تایید برگزاری انتخابات در برخی حوزه‌ها به صورت الکترونیکی گفت:‌ شورای نگهبان ناظر انتخابات بوده و از بدو تا ختم ناظر است و باید نظر و تایید شورای نگهبان در این زمینه را می‌گرفتیم، لذا کارها در سطح کارشناسی انجام شد و نهایتاً یک نمونه از صندوق اخذ رای الکترونیکی را در اختیار این شورا قرار دادیم و اعضای محترم نیز نقطه نظرات‌شان را در این باره اعلام کردند.

وی افزود: نمونه دوم که در آن همه نقطه نظرات اعضا لحاظ شده بود را تقدیم شورای نگهبان کردیم و پس از بررسی‌های لازم سخت‌افزار مربوطه مورد تایید قرار گرفت.

سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه پس از تایید سخت‌افزاری انتخابات الکترونیکی، در حال تهیه نرم افزار آن هستیم،‌ اضافه کرد:‌ ما بر اساس زمان‌بندی تقویمی که در وزارت کشور صورت گرفته بود، در حال پیشرفت آن برنامه‌ها هستیم و بر همین اساس نیز ان‌شاالله بزودی نرم‌افزار این بخش تهیه و برای اظهار نظر به شواری نگهبان ارائه خواهد شد.

۱۳۹۴/۸/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...