نسخه چاپی

امیر عابدزاده با لابی به پرسپولیس آمد

عکس خبري -امير عابدزاده با لابي به پرسپوليس آمد

پیشكسوت باشگاه پرسپولیس گفت: «من نه چهره پسر عابدزاده را دیده ام و نه كار او را. چطور می شود گلری كه در هیچ رده باشگاه پرسپولیس كار نكرده به یك باره قرارداد سه ساله ببندد.»


به گزارش نما به نقل از سایت گل، اگر چه برای طرفداران کم سن و سال‌تر فوتبال نام وحید قلیچ به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها به گوش آشناست اما قلیچ برای پرسپولیسی‌های قدیمی گلری است که بعد از جدایی بهروز سلطانی چند سالی سنگربان اول پرسپولیس بود و در دوره علی پروین حتی به تیم ملی هم دعوت شد.


قلیچ که از دور و وری‌های علی پروین به شمار می‌رود ضمن تعریف و تمجید از پرسپولیس و نحوه یارگیری محمد رویانیان متذکر شده که امیر عابدزاده گلر سوم پرسپولیس با لابی به جمع قرمزپوشان آمد. قلیچ که اعتقاد دارد پرسپولیس امسال حتما قهرمان لیگ می‌شود نحوه استخدام امیر عابدزاده را مورد انتقاد قرار داده و آن را به ضرر این دروازه‌بان جوان ارزیابی کرده است. قلیچ می‌گوید: «همه چیز عیان است. مگر می شود بدون لابی دست به این کار زد؟! من نه چهره پسر عابدزاده را دیده ام و نه کار او را. چطور می شود گلری که در هیچ رده باشگاه پرسپولیس کار نکرده به یک باره قرارداد سه ساله ببندد. چرا این اتفاق برای امثال من رخ نداد. بچه های ما سوختند و رفتند و این انتخاب شبیه بازی" لاتاری" است. عقربه به یک باره بطرف پسر عابدزاده نشانه رفته است،»


خود احمدرضا شاگرد من بوده و او را دوست دارم اما این کار پسندیده نیست. مردم ما فوتبال را خوب می فهمند و جریانات آن را دنبال می کنند. نمی شود خودمان را گول بزنیم. باز هم می گویم لابی، لابی، لابی. نباید کاری کرد که یک بازیکن هم خود سرخورده شده و هم به تیم آسیب برساند و از فوتبال کنار برود. به یاد ضرب المثل پسر کو ندارد نشان از پدر!

۱۳۹۱/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...