نسخه چاپی

حضور رسمی پنتاگون در رژه همجنس بازها

ارتش امریكا به سربازان این كشور اجازه داد تا با پوشیدن یونیفرم در رژه غرور همجنس گرایان شركت كنند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، وزارت دفاع امریکا در اقدامی که برای اولین بار صورت می گیرد، به اعضای فعال همجنس گرا در تمامی شاخه های ارتش اجازه داد که می توانند با پوشیدن لباس های رسمی خود در رژه همجنس گرایان مشارکت کنند.

به گزارش كريستين ساينس مانيتور، این رژه به زودی در شهر سان دیگو ایالت کالیفرنیا انجام خواهد شد. این مسئله که با دستوری داخلی در وزارت دفاع ارائه شده از همجنس گرایی در ارتش امریکا دفاع می کند. این دستور قانون سپتامبر سال گذشته را لغو می کند.

پیش از این براساس سیاست« چیزی نپرس، چیزی نگو» کسانی می توانستند در ارتش خدمت کنند که تمایلات جنسی خود را فاش نکنند. اما در حال حاضر وزارت دفاع به طور علنی از همجنس گرایان دفاع کرده و از آنها خواسته که حتی در رژه و مراسم آنها مشارکت داشته باشند.

معاون وزیر دفاع طی یادداشتی داخلی نوشت که درک و برداشت ما این است که هماهنگ کنندگان این رژه بخشی را برای نظامیان اختصاص داده اند تا آنها نیز از این مراسم بی نصیب نمانند.

اوتريچ رنه باردورف" در يادداشت خود آورده است كه ما همچنين فهميده بوديم كه همجنسگرايان آن دسته از اعضاي ارتش را كه در اين زمينه فعال هستند، تشويق كرده اند كه از فرماندهان خود بخواهند تا به آنها اجازه بدهند با لباس رسمي و نظامي در رژه همجنسگرايان شركت كنند.

معاون وزير دفاع امريكا همچنين تصريح كرده است كه به خاطر توجه و پيگيري شديد رسانه ها اين اجازه به همجنسگرايان ارتش داده ميشود، اما اين مصوبه تنها به سال 2012 و به رژه سان ديگو اختصاص دارد و به همان محدود می شود.

با توجه به اينكه سان ديگو داراي پايگاه دريايي و پايگاه تفنگداران دريايي است انتظار ميرود تعداد زيادي از ارتشي هاي علاقه مند به همجنسگرايي در اين مراسم شرکت کنند.

۱۳۹۱/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...