نسخه چاپی

اجرای طرح كنترل ترافیك در آزادراه قزوین - تهران

همزمان با بارندگی روزهای اخیر طرح كنترل ترافیك در آزادراه قزوین - تهران توسط پلیس راه اجرایی شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، همواره در فصل‌های مختلف سال به ویژه در فصل‌های پاییز و زمستان به خاطر بارش باران و برف، سطح جاده‌ها با لغزندگی همراه خواهد شد و همین مسئله در کنار عدم رعایت نکات ایمنی و رانندگی از لغزندگی جاده‌ها موجب تصادف و متأسفانه مصدومیت و جان باختن تعداد زیادی از هموطنان در جاده‌های کشور می‌شود.

آزادراه قزوین- کرج هم با توجه به اینکه مسیر مستقیم به پایتخت است، همواره در طول ایام سال با تصادفات زیادی روبه‌رو می‌شود و این مسئله در روزهای بارانی شدت می‌گیرد و بسیاری از رانندگان در این مسیر به علت سرعت بالای خودروها، توان کنترل خودرو را از دست می‌دهند و همین مسئله مشکلات زیادی را به بار می‌آورد.

همین دو شب گذشته بود که لغزندگی جاده و بی‌احتیاطی رانندگان در فواصل مختلف آزادراه قزوین- کرج موجب برخورد حدود 200 دستگاه خودرو در حد فاصل 40 کیلومتر و مصدومیت 28 تن شد.

به همین خاطر پلیس راه استان قزوین با توجه به تداوم بارش‌ها و به منظور رعایت نکات ایمنی در جاده‌ها به ویژه آزادراه قزوین - تهران طرح کنترل ترافیک را اجرایی کرد.

بهرام زینلی فرمانده پلیس راه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اجرای طرح کنترل ترافیک در آزادراه قزوین - کرج اظهار کرد: همزمان با بارندگی روزهای اخیر طرح کنترل ترافیک در آزادراه قزوین - کرج توسط پلیس راه اجرایی شد.

وی افزود: به خاطر بارندگی و لغزندگی جاده در آزادراه قزوین - کرج پلیس راه استان از امروز با چند تیم عملیاتی اقدام به طرح کنترل سرعت رانندگان کرده است.

به گفته بهرام زینلی، طرح کنترل سرعت وسایل نقلیه به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی از شهرک کاسپین تا انتهای حوزه استحفاظی استان قزوین به طول 40 کیلومتر در حال اجرا است.

فرمانده پلیس راه استان قزوین با اشاره به تصادفات شب گذشته آزادراه قزوین - کرج افزود: در نخستین حادثه حوالی شهر آبیک یک دستگاه تریلی با خروج از باند شمالی به سمت باند جنوبی آزادراه منحرف و موجب برخورد چندین خودرو با یکدیگر شد.

وی عنوان کرد: این تریلی به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده، از مسیر خود در باند شمالی آزادراه منحرف و وارد باند جنوبی شد که با ورود این تریلی به باند جنوبی در حوالی پادگان آموزشی شهید جوادنیا، حدود 200 دستگاه خودرو به فاصله مکانی مختلف به یکدیگر برخورد کردند.

زینلی با توجه به تداوم بارش‌های پاییزی تا دو روز آینده در آزادراه قزوین - تهران و تمامی محورهای مواصلاتی استان قزوین به رانندگان توصیه کرد، با توجه به بارندگی و لغزندگی سطح معابر، ضمن رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی را در حین رانندگی حفظ کنند.

گفتنی است، در هفته‌های گذشته هم همزمان با بارش باران چندین فقره تصادف در آزادراه قزوین - تهران رخ داده است.

۱۳۹۴/۸/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...