نسخه چاپی

هرمحصولی از ماهواره تبلیغ شود، غیرمجاز می‌شود

به گزارش نما - ایسنا نوشت: معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان غذا و دارو گفت: آئین نامه‌ای به مجلس فرستاده‌ایم و در انتظار تصویب آن هستیم تا با تبلیغات ماهواره‌ای طبق ضوابط برخورد کنیم.

دکتر اکبر عبدالهی اصل با تاکید بر اینکه هر محصولی که از ماهواره تبلیغ شود پروانه‌اش باطل می‌شود گفت: آئین نامه‌ای به مجلس فرستاده‌ایم و با تبلیفات سوء محصولات کشورهای مختلف و شبکه های آنها برخوردی جدی می کنیم.

معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: در هیچ نقطه از دنیا قانونی وجود ندارد که دارو احتیاج به تبلیغ داشته باشد. در مورد داروهای OTC و برخی از ملزومات مجاز هم همینطور است.

عبدالهی اصل اضافه کرد: وقتی ما شبکه‌ای را به رسمیت نمی‌شناسیم تبلیغاتش را هم به رسمیت نمی‌شناسیم، اگر هر محصولی مجاز به تبلیغ باشد (مثل محصولات آرایشی و بهداشتی) و تبلیغش از این شبکه‌ها پخش شود؛ در صورتی بی‌ارتباط به ما خواهد بود که برای آن کشور تبلیغ کند یعنی به زبان آنها و در شبکه‌های آنها تبلیغ می‌کند در غیر این صورت طبق ضوابط با آنها برخورد می‌شود.

معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان غذا و دارو گفت: آئین نامه‌ای هم در این خصوص برای مجلس فرستاده‌ایم و در انتظار تصویب آن هستیم.

۱۳۹۴/۸/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...