نسخه چاپی

مالكان فولكس واگن غرامت می گیرند

مالكان خودروهای فولكس واگنی كه در خودروی آنها از نرم افزارهای تقلبی استفاده شده است تا میزان آلایندگی خودروهای دیزلی این شركت را كم نشان دهند می توانند تحت شرایط خاص، از این شركت خودروساز غرامت درخواست و آن را دریافت كنند.

به گزارش نما به نقل از صدا و سیما: مالکان خودروهای فولکس واگنی که در خودروی آنها از نرم افزارهای تقلبی استفاده شده است تا میزان آلایندگی خودروهای دیزلی این شرکت را کم نشان دهند می توانند تحت شرایط خاص، از این شرکت خودروساز غرامت درخواست و آن را دریافت کنند.

هفته نامه اشپیگل آلمان به نقل از نتایج یک پژوهش کارشناسی حقوقی که بخش علمی مجلس سفلی آلمان آن را انجام داده است اعلام کرد چنانچه خودرو پس از واگذاری به مشتری ، سوخت اضافی مصرف کند و نرم افزاری که میزان آلایندگی آن را نشان می دهد از کار بیفتد ، این فرصت برای مالک خودرو فراهم می شود تا با استناد به نقض جدی تعهدات فروشنده به خریدار، قرارداد فروش را فسخ و از شرکت درخواست غرامت کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از فرانکفورت، شرکت خودروسازی فولکس واگن در معرض خطر پرداخت جریمه ده میلیون یورویی به دولت قرار دارد.

این شرکت خودروسازی ماه گذشته به وجود یازده میلیون خودروی دیزلی ساخت خود در جهان که نرم افزارهای آنها قادر هستند تا میزان آلایندگی این خودروها را کم تر نشان دهند اعتراف کرد.

۱۳۹۴/۸/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...