نسخه چاپی

برآورد اولیه خسارت سیل ایلام ۶۰۰ میلیارد تومان است

نماینده مردم ایلام در مجلس با اعلام اینكه برآورد اولیه خسارت سیل ایلام ۶۰۰ میلیارد تومان است، گفت: انتظار مردم از مسئولان رسیدگی فوری به سیل‌زدگان است.

به گزارش نما به نقل از فارس، احمد شوهانی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی به دنبال بارش شدید باران و بروز سیل در استان ایلام اظهار داشت: روز گذشته آقایان نوبخت و فریدون جهت بررسی وضعیت موجود به این استان سفر کردند.

وی افزود: امروز نیز اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور نیز جهت بررسی وضعیت موجود در این استان حاضر شد.

نماینده مردم ایلام در مجلس همچنین تصریح کرد: مسئولان تا حدودی در جریان امور قرار گرفتند و برآورد خسارت‌ها از امروز به صورت جدی شروع می‌شود که این برآورد تاکنون 600 میلیارد تومان برآورد شده است.

شوهانی در ادامه اضافه کرد: در حال حاضر نیز چندین شهر درگیر این بحران است و خسارت‌های جدی به این استان وارد شده است.

وی به خسارت‌های وارد شده به این استان اشاره کرد و ادامه داد: موارد مختلفی از جمله زیرساخت‌های آبی شهری و روستایی، راه‌ها و بسیاری از مناطق مسکونی این استان از لحاظ زیرساختی دچار آسیب جدی همچنین مزارع کشاورزی نیز دچار خسارت‌های سنگینی شده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از امروز این بحران در هیأت وزیران مطرح می‌شود، یادآور شد: مناطق بحران‌زده به صورت کامل خالی از سکنه هستند و مردم این مناطق به نقاط امن منتقل شده‌اند.

شوهانی در ادامه مطلب خود با بیان اینکه هوای ایلام در حال حاضر مطلوب است، افزود: اکنون از حالت بحرانی خارج شده و وضعیت بحرانی قبل را نداریم.

وی با اشاره به اینکه مردم انتظارات و توقعاتی از مسئولان دارند تأکید کرد: با توجه به اینکه از حالت بحران خارج شده‌ایم ولی انتظارات مردم است که بحرانی شده چرا که منازل آنها به صورت جدی آسیب دیده است. آنها جهت جبران خسارت‌های به وجود آمده را از مسئولان انتظار دارند.

این نماینده در خاتمه خاطرنشان کرد: هر چند اکنون وضعیت به حالت عادی باز نگشته است و همچنان مسیرها بسته است ولی جابه‌جایی خسارت‌دیدگان به صورت مطلوب صورت گرفت.

۱۳۹۴/۸/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...