نسخه چاپی

كشف بزرگ ترین محموله مرفین كشور

فرمانده انتظامی استان كرمان از كشف یك تن و 326 كیلو گرم مرفین از جاساز یك دستگاه كانتینر "دانگ فنگ" خبر داد.

به گزارش نما به نقل از برنا، سرهنگ "رضا بنی اسدی" گفت: ماموران پلیس کرمان در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی از انتقال محموله سنگین مواد مخدر که در شهرستان ایرانشهر بارگیری شده و به سمت مشهد در حرکت بود، اطلاع یافتند.

وی بیان کرد: در ادامه این اقدامات اطلاعاتی و پس از شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان، روز گذشته در ایستگاه بازرسی "مرصاد" واقع در سه راهی "راین" کرمان، ماموران به یک دستگاه کامیون کشنده "دانگ فنگ" مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

سرهنگ بنی اسدی افزود: پلیس با انجام بازرسی های تخصصی سرانجام جاساز حرفه ای تعبیه شده در کفی این کانتینر را کشف کرد و پس از باز کردن آن با یک هزار و 102 بسته ماده مخدر مرفین به وزن یک تن و 326 کیلو و 400 گرم مواجه شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان داشت: در این عملیات علاوه بر توقیف کانتینر حامل مواد مخدر یک نفر قاچاقچی نیز دستگیر و به همراه مواد کشف شده به مراجع ذی صلاح تحویل داده شد.

سرهنگ بنی اسدی در پایان با بیان این که پلیس کرمان به هیچ عنوان اجازه جولان به توزیع کنندگان و قاچاقچیان مواد مخدر را نخواهد داد، افزود: از شهروندان تقاضا داریم تا هر گونه موارد مشکوک را ضمن تماس با سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند.

این محموله بزرگ ترین محموله مرفین کشور در سال 1394 بود و جالب است بدانید که از هر 10 کیلو تریاک، یک کیلو مرفین بدست می‌آید و این محموله معادل بیش از 13 تن تریاک است.

۱۳۹۴/۸/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...