نسخه چاپی

صعود 6 تیم به مرحله نهایی لیگ برتر كبدی

عکس خبري - صعود 6 تيم به مرحله نهايي ليگ برتر کبدي

مرحله دوم دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر كبدی استاندارد باشگاه‌های كشور و انتخابی تیم ملی با صعود 6 تیم به مرحله نهایی به پایان رسید.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی فدراسیون کبدی، مرحله دوم دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کبدی استاندارد باشگاه‌های کشور، انتخابی تیم ملی با حضور 12 تیم در شهرهای گرگان و ارومیه برگزار شد.

در گروه اول که رقابت‌های آن در سالن تختی شهر ارومیه برگزار شد 3 تیم استقلال ساری، دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان و هیئت کبدی اندیمشک با کسب امتیازات لازم به مرحله نهایی صعود کردند.

در حساس‌ترین دیدار گروه اول تیم‌های استقلال ساری و دانشگاه آزاد اسلامی سیستان وبلوچستان مقابل هم صف‌آرایی کردند و در نهایت شاگردان عباد دلیلی در تیم استقلال ساری موفق شدند تیم دانشگاه آزاد اسلامی سیستان وبلوچستان قهرمان دوره قبل را با نتیجه 32 بر 30 شکست دهند تا یکی از شگفتی های این فصل رقم بخورد.

گروه دوم مسابقات لیگ برتر به میزبانی سالن آزادی شهر گرگان برگزار شد و در نهایت تیم تازه لیگ برتری رعد پدافند هوایی تهران با کسب 5 پیروزی متوالی به عنوان صدرنشین به مرحله نهایی لیگ برتر راه پیدا کرد. تیم‌های دلند گلستان و دولت آباد اصفهان هم با کسب رتبه های دوم و سوم جدول جواز حضور در مرحله نهایی را به دست آوردند.

در مهمترین و حساس‌ترین دیدار گروه دوم نیز تیم‌های رعد پدافند هوایی تهران و دلند گلستان پس از کسب 4 پیروزی متوالی در آخرین روز مسابقات در مرحله دوم برابر هم قرار گرفتند و در نهایت شاگردان فرهاد کمال غریبی در تیم رعد پدافند هوایی موفق شدند تیم دلند گلستان را با حساب 42 بر 33 شکست دهند تا رعد پدافند هوایی همچنان بدون شکست به کارش در لیگ برتر ادامه دهد.

گروه‌بندی مسابقات بدین شرح است:

گروه اول به میزبانی ارومیه:

1- دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان 2- ارومیه 3- اندیمشک 4- استقلال ساری 5- یزد 6- کرمان

گروه دوم به میزبانی گرگان:

1- ثامن الحجج کرمانشاه 2- جوانان حافظیه 3- رستوران خورشید سرحدی گلستان 4- رعد پدافند هوایی تهران 5- دلند گلستان 6- دولت آباد اصفهان

۱۳۹۴/۸/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...