نسخه چاپی

حقوق ماهیانه برای موفقیت حدادی در المپیك

عکس خبري -حقوق ماهيانه براي موفقيت حدادي در المپيک

مربی پرتابگر دیسك كشورمان تا زمان آغاز المپیك 2016 ریو ماهیانه 9 هزار و 900 دلاری خواهد داشت.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، «کیم بوخونسف» مربی باتجربه دوومیدانی اهل روسیه هفته گذشته برای عقد قرارداد با فدراسیون دوومیدانی کشورمان برای هدایت احسان حدادی وارد ایران شد.

این مربی 84 ساله قرار است کار مربیگری حدادی تا المپیک 2016 ریو را بر عهده داشته باشد و فدراسیون دوومیدانی نیز امیدوار است که حدادی با هدایت بوخونسف بتواند موفقیت قبلی در المپیک 2012 لندن را تکرار کند.

برای رسیدن به این موفقیت مسئولان وزارت ورزش و جوانان و همچنین فدراسیون دوومیدانی اعلام کرده‌اند که از هیچ حمایتی دریغ نخواهند نکرد. نصرالله سجادی، معاون وزیر ورزش روز گذشته (شنبه) اعلام کرد: هیچ مشکلی در پشتیبانی از احسان حدادی نخواهیم داشت.

همچنین مجید کیهانی، رئیس فدراسیون هفته گذشته گفته بود: حدادی نباید نگران هزینه باشد. برای موفقیت او اگر نیاز باشد، یک میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌کنم تا مدال ارزشمند حدادی در المپیک تکرار شود.

طبق گفته سجادی و کیهانی، مشکلی برای آماده‌سازی حدادی وجود ندارد. شنیده شده که قرار است کیم بوخونسف ماهیانه 9 هزار و 900 دلار دریافت کند. این مبلغ به جز هزینه‌ای است که قرار است صرف پول اقامت بوخونسف در هتل شود. همچنین هزینه‌هایی نیز در خصوص تعذیه و مکمل‌های مورد نیاز حدادی صورت خواهد گرفت. همه اینها نشان می‌دهد که مسئولان ورزش تلاش خود را برای موفقیت حدادی به کار گرفته‌اند و حالا نوبت این ورزشکار است که توانایی‌هایش را یک بار دیگر نشان بدهد.

رکورد ورودی پرتاب دیسک المپیک 66 متر است که حدادی هنوز موفق به رسیدن به آن نشده است.

۱۳۹۴/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...