نسخه چاپی

عوارضی جاده چالوس تكذیب شد

وزیر راه و شهرسازی درباره پیشنهاد گرفتن عوارض برای تردد خودروها در جاده چالوس گفت: در حال حاضر قانونی برای دریافت عوارض تردد خودروها در این جاده در دستور كار ندرایم و قانون دریافت عوارض برای آزادراه‌ها و در قطعه 4 آزادراه شمال جریان دارد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، عباس آخوندی تاکید کرد: در جاده چالوس قانون دریافت عوارض برای تردد خودروها را نداریم و فعلا نیز قانونی مبنی بر دریافت آن در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار ندارد.

آخوندی همچنین ضمن اظهار خرسندی از تصویب قانون دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات گفت: دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات می‌تواند علاوه بر اینکه جلوی فساد را بگیرد در جهت علاقمندی مردم برای فعالیت در حوزه های مختلف نیز موثر باشد. همچنین می‌تواند مشارکت بسیار خوب مردم را نیز به دنبال داشته باشد.
وزیر راه و شهرسازی یکی از نکات مهم دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات را افزایش نرخ بهره‌وری و کارآیی دانست و گفت : در صورت شفافیت در ارایه خدمات است که مردم می‌پذیرند آنچه رخ داده است بالاترین تلاش همه کارمندان دولت در سراسر کشور بوده است.
وی یکی از نکات مهم دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات را افزایش نرخ بهره‌وری و کارآیی برشمرد و افزود: اگر مردم ایران بتوانند بر تمامی فعالیت‌های ما نظارت داشته باشند بدین معنا که مسئولان بتوانند در یک ساختمان شیشه‌ای مدیریت کنند ، در آن صورت است که می‌توانیم ادعا کنیم میزان بهره‌وری و کارآیی خدمات برای مردم افزایش داشته است.

۱۳۹۴/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...