نسخه چاپی

رئیس كمپ ترك اعتیاد، جان یك نفر را گرفت

درگیری رئیس كمپ ترك اعتیاد با یك جوان 36 ساله منجر به قتل شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حدود ساعت 12:30 ششم آبان 94 ماموران کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یک کمپ ترک اعتیاد در جوادیه تهرانپارس دریافت کردند؛ بلافاصله تیمی از مأموران به محل وقوع قتل اعزام و در بررسی‌های اولیه متوجه قتل فرد 36 ساله‌ به نام جعفر در پی درگیری با رئیس کمپ ترک اعتیاد شدند.



در تحقیقات تکمیلی مشخص شد رئیس کمپ که همسن با مقتول است، بر اثر اختلافات درباره مدیریت کمپ و موارد دیگر با مقتول درگیر شده و از خانه مجاور کمپ به عنوان محل زندگی شخصی خود، قمه‌ای را برداشته و با ضرباتی بر سر و ران مقتول، وی را به شدت مجروح می‌کند که در نهایت بر اثر خونریزی‌های شدید، مقتول جان خود را از دست می‌دهد و قاتل نیز از مهلکه می‌گریزد.



پس از حضور بازپرس هشتم دادسرای جنایی تهران و در تحقیقات تکمیلی از خانه متهم به قتل، حدود 100 قبضه قمه و شمشیر، تعدادی سلاح گرم غیرمجاز، مواد مخدر و مشروبات الکی کشف شد.



با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد، بازپرس شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه 27 تهران دستور دستگیری و شناسایی متهم را صادر کرد و پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

۱۳۹۴/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...