نسخه چاپی

"اگر وضعیت كنونی در سال 48 بود، اسرائیل ایجاد نمیشد"

رییس اداره اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی (امان) گفت كه فیلمهایی كه از حمله با سلاح سرد و درگیری در سایتهای ارتباطات اجتماعی منتشر شده است، نوعی ترس و وحشت در میان اتباع این رژیم ایجاد كرده است

به گزارش نما به نقل از العالم "هرتسی هلیوی" با اشاره به این مطلب گفت اگر این فیلمها در سال 1948 منتشر می شدند، این رژیم هیچگاه تشکیل نمی شد.
وی همچنین خاطرنشان کرد که جنگ امروز بین ایران و این رژیم، جنگ تکنولوژی است و ایران توانسته شکافهای موجود بین خود و این رژیم را در این زمینه به سرعت از بین ببرد.
این مقام صهیونیستی که در جمع تعدادی از مدیران و حامیان این سازمان در تل آویو سخنرانی می کرد بدون اشاره به برآوردهای این سازمان جاسوسی، چیزهایی را گفت که معمولاً در این رژیم به طور علنی گفته نمی شوند.
هلیوی با مقایسه انتفاضه اخیر قدس با تعدادی از جنگهای سابق این رژیم و شدت ضرباتی که جبهه داخلی این رژیم دریافت کرده است گفت: "تبعات جنگ بعدی برای جبهه داخلی به مراتب سخت تر" خواهد بود. وی به عنوان نمونه به جنگ اکتبر اشاره کرد و گفت که این رژیم در این جنگ فقط یک کشته در جبهه داخلی داشت و بقیه تلفات آن از میان نظامیان بودند.
هلیوی اذعان کرد که یکی از مهمترین عوامل در انتفاضه فعلی که آن را قابل مقایسه با جنگهای دیگر کرده است، عامل هشیاری و شناخت است.
وی گفت: "این جنگ با جنگهای دیگر فرق می کند موضوع این نیست که کدام طرف بیشترین تلفات را داشته اند. یا اینکه تا کجا پیشروی کرده اید بلکه مسأله این است که ما ظرف یک ماه اخیر با تماشای فیلمهای حمله با چاقو، خود را شست و شوی مغزی داده ایم. این فیلمها نوعی وحشت را در میان مردم (طبعا صهیونیستها) ایجاد کرده است به طوری که اگر در سال 1948 فیلمهایی از حوادث لطرون و سن سیمون به این شکل منتشر می شدند اسرائیل هرگز ایجاد نمی شد".
رئیس شعبه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی با اشاره به موضوع ایران گفت: جنگ امروز ما با ایران، نبرد فناوری است و مهندسان ما امروز با مهندسان آنها در جنگند. هلیوی خاطرنشان کرد که ایران توانسته فاصله تکنولوژیکی خود را با این رژیم به سرعت کم کند.
هلیوی با اذعان به اینکه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تعداد دانشگاهها و دانشکده ها دراین کشور 20 برابر شده است افزود:" جنگی اصلی امروز جنگ بر سر اطلاعات و پیشرفت است و آنها (ایران) به زودی ما را از صفحه روزگار محو خواهند کرد".

۱۳۹۴/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...