نسخه چاپی

كمبود شدید مواد غذایی در حلب

تروریست‌ها چند وقتی است برخی از جاده‌های منتهی به حلب از جمله جاده «خناصر» را بسته‌اند و مردم حلب با كمبود مواد غذایی و دارویی و نیز گرانی این كالاها رو به رو هستند.

به گزارش نما به نقل از شبکه خبر، حلب دومین شهر بزرگ سوریه که روزگاری با تنوع مواد غذایی و فراوانی انواع محصول کشاورزی‌اش شهرت داشت، این روزها حال خوشی ندارد. این روزها مردمان حلب چاره‌ای ندارند جز این که به علت گرانی مواد غذایی بسیار محدود خرید کنند.

یک از شهروندان حلب درباره اوضاع وخیم غذایی گفت: توزیع صیفی‌جات و برخی اقلام غذایی در بازار کم شده است. الان شما در بازار گوجه فرنگی پیدا نمی‌کنید. هر چیزی هم که مقدارش در بازار کم باشد، گران می‌شود. ان شاء الله راه‌ها باز شود و اوضاع به حال اول برگردد.

کمبود مواد غذایی و مایحتاج مردمی در حلب مردم این شهر را به یاد اوضاع 3 سال پیش انداخته که تروریست‌ها حلب را در اقدامی غیرانسانی محاصره کرده بودند. اما شکر خدا مشکل این بار به شدت قبل نیست و برخی مواد غذایی از حومه حلب به شهر وارد می‌شود. از سوی دیگر زمستان نزدیک است و سرمای هوا در حلب کم کم آغاز شده؛ یکی از مشکلات حلب‌نشینان سوریه کمبود سوخت و مواد گرمایشی است.

یکی از رانندگان این شهر گفت: وضع بنزین خوب نیست. قیمت بنزین به 300 تا 400 لیر سوریه رسیده و برای تامین بنزین خیلی در عذابیم.

۱۳۹۴/۸/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...