نسخه چاپی

تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ، ممنوع

رئیس پلیس راه استان زنجان از آغاز بارش برف در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد و گفت: پلیس از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری می كند.

به گزارش نما به نقل از برنا، سرهنگ "علی اصغر شیر محمدی" صبح امروز با اشاره به بارش برف در این استان، اظهار داشت: با توجه به توصیه های ایمنی، امنیت سفر خود را در زمستان افزایش دهید.

وی از رانندگان خواست به دلیل شدت بارندگی و بارش برف در محورهای مواصلاتی استان زنجان، از سفر های غیر ضروری اجتناب کنند.

رئیس پلیس راه استان زنجان از رانندگان خواست قبل از سفر حتما یکبار بطور آزمایشی زنجیر چرخ خودرو را بسته و ابزار آلات مورد نیاز را همراه داشته باشند.

وی با اعلام اینکه به علت بارش برف و کولاک، پلیس از تردد خودرو های فاقد زنجیر چرخ جلوگیری می کند، گفت: در هنگام سفر لوازم ایمنی خودرو را کنترل کرده و از سالم بودن بخاری، لاستیک ها و سایر موارد فنی آن مطمئن شوید.

"شیر محمدی" با اعلام اینکه به همراه داشتن وسایل ایمنی، نقشه محل و شماره تلفن های مراکز ضروری می تواند راهگشا باشد، خاطر نشان کرد: به همراه داشتن وسایل گرمایی اعم از پتو و ... مقداری آب و آذوقه ضروری است.

رئیس پلیس راه استان زنجان تاکید کرد: همچنین با توجه به لغزندگی سطح خیابان ها و جاده های برون شهری ضروری است، رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کرده و فاصله طولی را با خودروهای جلویی حفظ کنند.

۱۳۹۴/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...