نسخه چاپی

برف و باران در جاده‌های نیمی از استان‌های كشور

سرپرست مركز اطلاعات و كنترل ترافیك پلیس راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیكی جاده‌های كشور از بارش برف و باران در جاده‌های قریب به نیمی از استان‌های كشور خبر داد.

به گزارش نما؛ سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت جاده‌های کشور اظهار کرد: برابر اخبار واصله از مراکز کنترل ترافیک در سراسر کشور، در حال حاضر در اکثر محورهای استان قزوین، محورهای فیروز کوه به شریف‌آباد در شرق استان تهران، محورهای زنجان – میانه، زنجان – تبریز، زنجان – دندی در استان زنجان، گردنه حیران در استان گیلان، و ارتفاعات هراز، چالوس و سوادکوه در استان مازندران و محورهای بیجار، دیوان‌دره و سقز در استان کردستان بارش برف گزارش شده است.

وی تاکید کرد: تردد در این محورها تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است و پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ از این محورها جلوگیری می‌کند. ضمن اینکه هشدار ما به رانندگان این است که از سفرهای غیرضرور خودداری کرده و چنانچه قصد عبور از این محورها را دارند حتما نسبت به تامین تجهیزات زمستانی خودروهای خود اقدام کنند.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین از بارش باران در محورهای استان‌های اردبیل، البرز، مرکزی، قم، گیلان، تهران خبر داد و گفت: همچنین در محور ماکو در آذربایجان غربی، محور قروه – همدان در استان کردستان، محور زنجان – قزوین در استان زنجان و محورهای زابل – زاهدان و زابل – نهبندان در استان سیستان و بلوچستان نیز بارش باران گزارش شده است.

رحمانی از رانندگان خواست چنانچه قصد تردد از این محورها را دارند، حتما قوانین مربوط به شرایط بارانی را رعایت کنند.

وی همچنین محور زنجان – میانه در استان زنجان، محور طالقان در استان قزوین و محورهای اسالم به خلخال، ماسوله و دیلمان و تالش در استان گیلان را دارای وضعیت جوی کولاک و یخ‌زدگی اعلام کرد.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: وضعیت جوی و ترافیکی دیگر استان‌های کشور بدون مشکل خاصی گزارش شده است.

۱۳۹۴/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...