نسخه چاپی

6 ماه حبس برای شكارچی متخلف در دماوند

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: در حكمی از سوی مراجع قضایی یك شكارچی متخلف به شش ماه حبس محكوم شد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران عباس میرزا کریمی افزود: این شکارچی غیرمجاز چند ماه پیش در منطقه شکار ممنوع کوه سفید دماوند توسط محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان دستگیر شده بود.

وی گفت: شکارچی مزبور علاوه بر پرداخت 14 میلیون و 440 هزار ریال بابت ضرر و زیان وارده به محیط زیست به ضبط سلاح و ادوات و نیز شش ماه حبس محکوم شد.

میرزاکریمی از قضات شهرستان که با آرای قاطع خود برای حفظ محیط زیست و مواهب الهی به محیط بانان کمک و مساعدت کرده اند تشکر کرد.

* صدورحکم جلب مسئول یک واحد ریخته گری در بهاستان

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهارستان از صدور حکم جلب مسئول یک واحد ریخته گری و یک فرد متخلف از قانون مدیریت پسماند در شهرستان بهارستان خبر داد.

رضا شایسته گفت: با پیگیری های قضایی این اداره روز گذشته حکم جلب مسئول یک واحد ریخته گری که به علت فقدان سیستم فیلتراسیون هوا و انتشار دود ناشی از فعالیت آلاینده ریخته گری به محیط در پیرامون، مدیریت نکردن پسماندهای تولیدی صنعتی و استقرار غیرمجاز و غیرقانونی این واحد در شعاع 120 کیلومتری استان تهران و نیز رعایت نکردن سایر الزام های زیست محیطی که بهداشت و سلامت عمومی و محیط زیست منطقه را تهدید می کرد، صادر شد.

وی افزود: با تلاش و پیگیری های مأموران اجرایی این اداره حکم جلب یک فرد متخلف از قانون مدیریت پسماند نیز که مبادرت به آتش زدن ضایعات می کرد توسط قاضی پرونده صادر شد.

شایسته گفت: این اداره پیگیری قضایی واحدهای غیر مجاز و آلاینده و افراد خاطی که اقدام به ضایعات سوزی می کنند را براساس قوانین به صورت جدی در دستور کار خود قرار داده است.

۱۳۹۴/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...