نسخه چاپی

تسویه بدهی بابك زنجانی را تایید نمی‌كنیم

مدیر كل روابط عمومی بانك مركزی در واكنش به ادعای وكیل مدافع بابك زنجانی مبنی بر تسویه یك میلیارد و 427 میلیون یورو بدهی وی به شركت نفت گفت: ما این موضوع را تایید نمی كنیم و مدعیان اگر سندی مبنی بر تسویه دارند ارائه كنند.

به گزارش نما ، محمدعلی کریمی در گفت و گو با تسنیم، در واکنش به ادعای وکیل مدافع بابک زنجانی که گفته بود، یک میلیارد و 427 میلیون و 500 هزار یورو مطالبات شرکت نفت از بابک زنجانی تسویه شد، تصریح کرد: این موضوع مورد تایید ما نیست . مدعیان باید از بانک کارگزاری که مدعی وصول این میزان طلب شرکت نفت هست، اسناد و مدارک مربوطه را به بانک مرکزی ارائه کنند تا صحت و سقم آن بررسی شود.

همچنین وکیل وزارت نفت با رد تسویه یک میلیارد و 427 میلیون یورویی بدهی بابک زنجانی گفت: مطرح شدن تسویه بدهی بابک زنجانی مغلطه است و این موضوع را باید منابع موثقی چون دادگاه یا بانک مرکزی تایید کنند.

علی اکبر ماهرخ‌زاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم، با تاکید بر اینکه تسویه بدهی بابک زنجانی باید از طریق مراجع رسمی و موثقی چون دادگاه یا بانک مرکزی صورت گیرد، گفت: مطرح شدن تسویه بدهی بابک زنجانی مغلطه است و تاکنون وجه نقد یا ضمانتی از این فرد بابت تسویه بدهی دریافت نکرده‌ایم.

وی گفت: یک خبرنگار که با وکیل بابک زنجانی تماس گرفته بود گفت که وکیل این فرد اعلام کرده که در مورد تسویه بدهی بابک زنجانی به این صراحت سخن نگفته است و خبر تسویه بدهی یک میلیارد و 427 میلیون یورویی توسط برخی رسانه‌ها اشتباه است و آنها به نقل از خود این موضوع را عنوان کرده‌اند.

۱۳۹۴/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...