نسخه چاپی

محورهای كوهستانی و برف گیر كشور باز است

رئیس پلیس راه راهور ناجا از باز بودن همه محورهای كوهستانی و برف گیر كشور به جز محور شمشك به دیزین خبر داد.

به گزارش نما ، سرهنگ محمد حسین حمیدی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: در حال حاضر به جز محور شمشک به دیزین که به علت نداشتن شرایط ایمنی مسدود است، همه محورهای مواصلاتی کشور باز است.

وی با اشاره به بارانی بودن 14 استان کشور افزود: در محورهای کوهستانی نظیر استان های زنجان، گیلان ، مازندران، خراسان‌های رضوی و شمالی، گلستان و شرق تهران در محور فیروزکوه و سواد کوه نیز شاهد بارش برف هستیم.

سرهنگ حمیدی گفت: رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه در جاده های لغزنده بارانی و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی نظیر زنجیر چرخ، لوازم شخصی -گرمایشی و باک پر بنزین در محورهای برف خیز از موارد بسیار ضروری است.

وی از حضور عوامل امدادی، نیروهای پلیس راه، واحدهای راهداری و اورژانس در طول محورهای مواصلاتی کشور خبر داد و افزود: حضور همه این عوامل زمانی تاثیرگذار است که رانندگان مجهز به تجهیزات زمستانی و ملزم به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی باشند.

رئیس پلیس راه راهور ناجا همچنین از افزایش تصادفات زنجیره ای آزادراه ها در ابتدای بارندگی های چند روز گذشته خبر داد و افزود: خوشبختانه رانندگان با رعایت فاصله طولی و سرعت مجاز، این روند را کاهش دادند.

۱۳۹۴/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...