نسخه چاپی

امام جمعه شهرستان الیگودرز:

13 آبان روز فریاد مرگ بر آمریكاست

امام جمعه شهرستان الیگودرز گفت: 13 آبان روز فریاد مرگ بر آمریكاست.

به گزارش نما؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی ارزنده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در الیگودرز ضمن گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان گفت: 13 آبان روز فریاد مرگ بر آمریکا و فریاد علیه استکبار و سردمداران کفر است، لذا ما باید بدانیم که با دشمن قسم خورده‌ای روبرو هستیم که هرگز با ما سر سازش ندارد و اگر از در خیرخواهی و سازش وارد شود، آن هم توطئه است.

وی ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در این مراسم اظهار داشت: ما اگر بخواهیم مسیر حق و راهی را که در پیش گرفته‌ایم به سرانجام برسد، با مقابله در برابر استکبار جهانی محقق می‌شود.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس هم روز مبارزه با استکبار جهانی را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: پیام مردم در این مراسم تاکید بر عدم دوستی با آمریکا و اسراییل است و یقینا امسال از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

محمدتقی توکلی میزان حضور و همچنین پیام مردم در 13 آبان را بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: در طول مذاکرات هسته‌ای بحث‌هایی مطرح شد مبنی بر ایجاد رابطه با آمریکا که حضورگسترده مردم در این روز می‌تواند بیانگر این باشد که طرفین گمان نکنند که ملت ایران جنایات استکبار جهانی را فراموش کرده است و یقینا همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند مذاکره با آمریکا ممنوع است.

وی یکی دیگر از پیام‌های حضور مردم در این مراسم را تاکید بر پایبندی غرب به برجام دانست و گفت: آمریکا باید دست از بد عهدی بردارد و نسبت به مفاد برجام پایبند باشد و بی‌شک شروط مقام معظم رهبری لازم الاجرا است.

فرماندار الیگودرز نیز ضمن گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان به جایگاه این روز در تاریخ انقلاب اسلامی پرداخته و گفت: 13 آبان به عنوان روز تقابل حق و باطل، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

ولی‌الله میرزایی‌اصل ادامه داد: سه رویداد مهم در این روز از جمله اعتراض حضرت امام خمینی (ره) به مصونیت قضایی آمریکایی‌ها و طرح کاپیتولاسیون و تبعید ایشان به ترکیه، کشتار دانش آموزان در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 1358 توسط دانشجویان نشان از این جایگاه مهم دارد.

وی 13 آبان را نماد عزت طلبی و استکبار ستیزی در تاریخ انقلاب و به عنوان یک آرمان برای ملت دانست و افزود: تا زمانی که استکبار جهانی دست از عناد و دشمنی با ملت ایران بر ندارد با عنایت به فرموده معمار کبیر انقلاب، شیطان بزرگ است و امروز هم بزرگان نظام، رهبر معظم انقلاب و ریاست محترم جمهور نیز همین دیدگاه را دارند و مردم با بصیرت با تبعیت از بزرگان نظام این آرمان را دنبال می‌کنند.

فرماندار الیگودرز در پایان بیان داشت: همه ما وظیفه داریم این آرمان را در حد توان دنبال کرده و یقینا تا زمانی که استکبار جهانی از سیاست‌های خصمانه خود دست بر ندارد دشمن ماست.

امام جمعه موقت الیگودرز نیز با اشاره به 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و همچنین سوابق جنایات آمریکا علیه ملت ایران گفت: این روز تنها مختص دانش‌آموزان نیست و اقشار مختلف مردم با حضور خود به برخی مسئولان و دولت آمریکا می‌فهمانند که این کشور قابل اعتماد نیست.

حجت‌الاسلام سهراب ترکی ضمن دعوت از مردم برای حضور گسترده در این مراسم از جمله اقدامات آمریکا را ایران هراسی در خاورمیانه عنوان کرد و افزود: آمریکا برای فروش تسلیحات به کشورهای منطقه و ایجاد رقابت خرید سلاح ایران هراسی در منطقه را به راه‌انداخته است.

در همین حال ادارات مختلف از جمله آموزش و پرورش، ناحیه مقاومت بسیج، دانشگاه‌های آزاد اسلامی، پیام‌نور، علمی کاربردی، دانشکده پرستاری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتاق اصناف، شهرداری و شورای اسلامی شهر و دیگر ادارات و نهادهای الیگودرز با صدور اطلاعیه‌های جداگانه بر حضور مردم در مراسم روز 13 آبان به عنوان روز استکبار ستیزی تاکید کردند.

۱۳۹۴/۸/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...