نسخه چاپی

توكلی:شكایتم از رحیمی را پیگیری میكنم

عکس خبري -توكلي:شكايتم از رحيمي را پيگيري ميکنم

در واكنش به اعتراض شدید توكلی به نحوه برخورد قوه قضائیه دربرابر رحیمی، دفترمعاون اول رئیس جمهور دو روز بعد با صدور بیانیه ای، احمد توكلی را به زمین خواری و رانتخواری متهم كرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران ، رئيس‌ سابق مركز پژوهش‌هاي مجلس گفت: پرونده شكايتم از محمد رضا رحيمي را به زودي پيگيري خواهم كرد.

احمد توكلي نماينده مردم تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، از پيگيري شكايت خود عليه محمد رضا رحيمي خبر داد و گفت: در راستاي صدور بيانيه دفتر معاون اول رئيس جمهور به اتهام نشر اكاذيب و افتراء، پرونده شكايتم از رحيمي را به زودي پيگيري خواهم كرد.

وي تصريح كرد: معاون اول رئيس جمهور ادعا هاي مختلفي عليه بنده عتوان كرده است كه همه آنها را پيگيري خواهم كرد.

گفتنی است؛ ماجرای شکایت توکلی از رحیمی از سخنرانی توکلی در نشست انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در مشهد آغاز شد كه درآن سخنرانی توکلی به استنکاف محمدرضا رحیمی برای حضور در دادگاه رسیدگی به فسادمالی در بیمه ایران و حضور بازپرس پرونده در دفتر وزیر دادگستری برای بازپرسی از رحیمی به شدت اعتراض کرده بود.

توکلی برخورد قوه قضائیه در برابر خودداری معاون اول رئیس جمهور برای حضور در دادگاه را به شدت تقبیح کرده بود و با یادآوری اینکه در اسلام، قاضی نباید بین اقویا و ضعفا تبعیض قایل شود، حضور بازپرس پرونده نزد یک متهم ذی نفوذ را خلاف رویه های دینی و قانون آیین دادرسی کیفری دانسته و از این عمل بازپرس مربوطه شدیدا انتقاد کرده بود.

در واکنش به اعتراض شدید توکلی به نحوه برخورد قوه قضائیه دربرابر رحیمی، دفترمعاون اول رئیس جمهور دو روز بعد با صدور بیانیه ای، احمد توکلی را به زمین خواری و رانتخواری متهم کرد.

توکلی در واکنشی اعلام کرده بود به خاطر این افتراها از رحیمی شکایت می کند و معاون اول رئیس جمهور را به دادگاه خواهد کشاند و در عین حال این تهمت‌ها باعث نمی شود تا از پیگیری محاکمه عادلانه رحیمی درباره اتهاماتش در پرونده‌های مشهور به بیمه ایران و خیابان فاطمی کوتاه بیاید.

۱۳۹۱/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...