نسخه چاپی

نماینده ویژه رهبر معظم انقلاب وارد استان ایلام شد

به گزارش نما- ایرنا نوشت: نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور بعنوان نماینده ویژه رهبر معظم انقلاب برای بازدید از مناطق سیل زده و دیدار با مردم و مسئولان استان وارد ایلام شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی روز چهارشنبه با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار و معاونین استانداری و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان ایلام از طریق فرودگاه شهدا، وارد این استان شد.
نماینده ویژه رهبر معظم انقلاب در بدو ورود به ایلام با ابلاغ پیام همدردی و دلجویی معظم له به مردم استان ایلام و ابراز تاسف از وقوع سیل کم سابقه در این استان، گفت: مسئولان کشوری و استانی در حد توان خود سعی کردند با ارائه خدمات بخشی از آلام و نگرانی مردم آسیب دیده را کم کنند.
حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در فرودگاه شهدای ایلام اظهار کرد: امروز بعنوان نماینده ویزه رهبر معظم انقلاب برای بازدید از خدمات انجام شده در مناطق سیل زده به این استان سفر کرده ام.
وی یادآور شد: در این سفر تلاش داریم در حد امکان در سرعت بخشی به ارائه خدمات و کمک رسانی به آسیب دیدگان کمک کنیم.
دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ملاقات با استاندار، بازدید از مناطق سیل زده و شرکت در نشست شورای معاونان و روسای جمعیت هلال احمر شهرستان های استان ایلام از برنامه های سفر حجت الاسلام معزی به ایلام اعلام شده است.
سفر نماینده رهبر معظم انقلاب به ایلام یک روزه است و با هدف در جریان قرار گرفتن آخرین وضعیت سیل زدگان و اقدامات انجام شده از سوی دستگاه های اجرایی، خدماتی و امدادی صورت می گیرد.
بارندگی شدید و بی سابقه هفته گذشته در ایلام باعث وقوع سیل، آبگرفتگی منازل مسکونی، واحدهای تجاری و مکان های عمومی شهر ایلام و وارد آمدن خسارت هنگفت به شهروندان شد.
بر پایه اعلام هواشناسی، در سه روز پایانی هفته گذشته 334 میلی متر باران در ایلام به ثبت رسید که باعث جاری شدن سیل و آبگرفتگی هزاران مکان مسکونی، تجاری، صنعتی و اداری این شهر و وارد آمدن خسارت به یک هزار دستگاه خودرو مردم شد.
سیلاب ایلام همچنین چهار کشته برجا گذاشت.
بررسی های نخستین نشان می دهد که سیل به بیش از 20 هزار واحد مسکونی و تجاری برابر با 40 درصد از مکان های عمومی شهر 250 هزار نفری ایلام خسارت و آسیب عمده وارد کرده است.
مسئولان ارشد ایلام، حجم و مقدار خسارت به بخش های مختلف عمومی و زیرساخت های شهری و روستایی استان را 10 هزار میلیارد ریال برآورد کرده اند.

۱۳۹۴/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...