نسخه چاپی

نخست وزیر رومانی استعفا داد

عکس خبري - نخست وزير روماني استعفا داد

نخست وزیر رومانی به دنبال اعتراض دهها هزار نفری مردم این كشور علیه بی مسئولیتی مقامات رومانی و وقوع حادثه آتش سوزی در بخارست، استعفا كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاري دانشجو، «ویکتور پونتا» نخست وزیر رومانی امروز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای از استعفای رسمی خود خبر داد.

خبرگزاری «اسپوتنیک» روسیه با انتشار این خبر تأکید کرد، استعفای نخست وزیر رومانی به دنبال اعتراضات گسترده روز گذشته مردم این کشور علیه سوء مدیریت مقامات رومانی رخ داده است.

بنا بر این گزارش، روز گذشته بیش از 25 هزار نفر از مردم رومانی در مرکز بخارست، پایتخت این کشور گرد هم آمده و از دولت خواستند تا مسئولیت حادثه تلخ کشته شدن دست کم 32 نفر در آتش سوزی در یک کلوب شبانه را بپذیرد.

این آتش سوزی که جمعه گذشته در یک کلوب شبانه در بخارست اتفاق افتاد، به کشته شدن دست کم 32 نفر و زخمی شدن حدود 200 تن دیگر انجامید.

نخست وزیر رومانی در بیانیه ای که رسانه ها منتشر کردند، تأکید کرد: من خشم به جا و به حق مردم کشورم را درک می کنم. مردم ما لیاقت بیش از این ها را دارند. من آماده ام تا با اعلام استعفایم امروز گامی در پذیرفتن مسئولیت این حادثه بردارم.

۱۳۹۴/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...