نسخه چاپی

چپاول منابع طبیعی در استان‌های شمالی

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور با اشاره به چپاول منابع طبیعی در استان‌های شمالی گفت: باید از سوء‌استفاده قانون‌شكنان جلوگیری شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، احمد تویسرکانی راوری عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان محمودآباد با گرامی‌داشت 13 آبان، این روز را تداوم مبارزه با استکبار جهانی دانست و اظهار کرد: با وجود تمامی توطئه‌های استکبار جهانی، ایران اسلامی با رهبری داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری و همدلی و همراهی مردم تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کرد.

وی افزود: مسئولیت امروز ما سنگین است و باید با هوشیاری و برنامه‌ریزی مناسب و شناخت نقطه مطلوب بهترین خدمات را در جامعه ارائه کنیم.

معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه امر قضا در حکومت اسلامی وجه حاکمیت است، خاطرنشان کرد: همه کسانی که در دستگاه قضا خدمت می‌کنند بدون واسطه منصوب به ولی‌فقیه و امام مسلمین هستند و از این رو وظیفه‌ای سنگین و خطیر برای اجرای عدالت در جامعه برعهده داریم.

تویسرکانی اظهار کرد: امور مربوط به جامعه بسیار پیچیده است و در شرایطی می‌توانیم به نتایج مطلوب و موثر برسیم که تعامل و همکاری در همه بخش‌ها وجود داشته باشد.

وی با اشاره به سیاست‌های ریاست قوه قضائیه در تعالی و اجرای مناسب عدالت در دستگاه قضا تصریح کرد: با مشکلات این حوزه آشنایی کامل دارم و خدمات ارائه شده توسط قضات و کارکنان دادگستری با ظرف مادی قابل اندازه‌گیری نیست بلکه به قصد رضایت خداوند به مردم خدمت می‌کنید.

این مسئول مأموریت دستگاه قضا را برپایی عدالت عنوان کرد و گفت: عمل کردن آگاهانه به حق باید در دستور کار قرار گیرد تا رضایت‌مندی مردم را به دنبال داشته باشد که این مهم در عرصه‌های دیگر امور حاکمیتی نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

تویسرکانی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهم استان‌های شمالی کشور موضوع چپاول منابع طبیعی این استان است که باید با تصمیم‌گیری‌های مناسب در حفظ آن تلاش کنیم.

وی رسیدگی به این موضوع را نیازمند تعامل سایر دستگاه‌ها دانست و افزود: دستیابی به نقطه مطلوب نیازمند برنامه‌ریزی دقیق در بخش‌های خرد و کلان است و باید شناخت نقطه مطلوب در مسیر درست حرکت کنیم.

معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به چهره نامناسب ساخت‌وساز غیرمجاز و تغییر کاربری در بعضی مناطق شمالی اظهار کرد: ایجاد سکونتگاه‌ برای نیاز منطقه باید برنامه‌ریزی شود تا از سوء‌استفاده قانون‌شکنان جلوگیری شود و برخورد حذفی نمی‌تواند تمامی این مشکلات را برطرف کند.

تویسرکانی به خدمات سازمان ثبت اسناد و املاک اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی مناسبی برای ارائه خدمات مطلوب و کاهش زمان خدمات و فساد در این سازمان انجام شده و انتظار می‌رود کارکنان این سازمان قاطعانه و قانون‌مند بر اساس برنامه‌های ابلاغی به مردم خدمات ارائه کنند.

وی در پایان اظهار کرد: دستگاه قضایی به دلیل اینکه وجه حکومت است باید سالم‌ترین دستگاه نظام اسلامی باشد تا رضایتمندی خداوند در پی رضایتمندی مردم به دست آید.

۱۳۹۴/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...