نسخه چاپی

پرچم رژیم صهیونیستی از مسابقات جهانی جودو حذف شد

پرچم رژیم صهیونیستی از مسابقات جودوی جوانان جهان حذف شد و ورزشكاران این رژیم زیر پرچم فدراسیون جهانی مسابقه دادند.

به گزارش نما ، خبرگزاری دانشجو به نقل از Inside the games نوشت: در مسابقات جودوی جوانان جهان در ابوظبی، دو ورزشکار از رژیم صهیونیستی مدال برنز گرفتند اما آنها با یونیفرم IGF مسابقه دادند و پرچم رژیم صهیونیستی نیز در مراسم اهدای مدال و در طول مسابقات اجازه بالا رفتن نیافت.

بعد از جلوگیری از بالا رفتن پرچم رژیم صهیونیستی از مسابقات جهانی جودو در ابوظبی، وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی جلسه اضطراری برگزار کرد.

این در حالی است که از ورزشکاران رژیم صهیونیستی خواسته شده تا برای گرفتن ویزا و ورود به بعضی کشورهای عربی، نماد این رژیم و پرچم خود را پنهان کنند تا به مشکلی نخورند.

علاوه بر تشکیل شدن جلسه اضطراری، وزیر فرهنگ و ورزش از نتانیاهو خواسته است تا کمک کند که دیگر چنین مشکلاتی پیش نیاید. او اعلام کرده که تمامی نیروی خود را به کار می‌گیرد تا پرچم رژیم صهیونیستی بیش از این تحریم نشود.

رییس فدراسیون جودوی رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که ورزشکاران مرتکب اشتباهی نشده‌اند و تصمیم گرفته شده که آنها به جای از دست دادن مدال لااقل زیر پرچم IJF مسابقه دهند.

به گزارش ایسنا، ماه گذشته نیز یکی از ورزشکاران رژیم صهیونیستی در مسابقات قهرمانی جهان قایق بادبانی با لباس انجمن جهان سرفینگ مسابقه داد و در آن مسابقات نیز پرچم رژیم صهیونیستی حذف شد.

چندی پیش نیز کویت به نماینده اسرائیلی فدراسیون جهانی تیراندازی ویزا نداد تا در مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشته باشد.

۱۳۹۴/۸/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...