نسخه چاپی

بازتاب راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان در رسانه‌های عربی

راهپیمایی 13 آبان امسال، در شرایطی كه كشور به‌لحاظ دیپلماسی در وضعیت خاصی قرار دارد با حضور پررنگ نسل چهارم انقلاب برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از جام نیـوز، راهپیمایی 13 آبان امسال، در شرایطی که کشور به‌لحاظ دیپلماسی در وضعیت خاصی قرار دارد با حضور پررنگ نسل چهارم انقلاب برگزار شد.


این راهپیمایی باشکوه مردم ایران در یوم‌الله 13 آبان بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های بین‌المللی به‌همراه داشته است.


رای الیوم:

این روزنامه الکترونیکی که از للندن بروز رسانی می شود با اشاره به راهیپمایی 13 آبان گزارش داد: هزاران ایرانی روز چهارشنبه با پیوستن به تظاهرات سی و ششمین سالگرد تسخیر سفارت آمریکا، شعارهای "مرگ بر آمریکا" سر داده پرچم‌های این کشور را نیز به آتش کشیدند.


المنار:

این شبکه لبنانی با پخش بخشی از راهپیمایی 13 آبان گزارش داد: هزاران ایرانی روز چهارشنبه پرچم آمریکا را به آتش کشیدند. مراسم امسال با توجه بسیار بیشتری همراه بود و در دست برخی از تظاهرات کنندگان نوشته‌هایی دیده می‌شد که روی آن نوشته شده بود: "نفوذ امنیتی و سیاسی ممنوع".


القدس العربی:

این روزنامه چاپ لندن نیز به پوشش تظاهرات امروز پرداخت و نوشت: هزاران ایرانی روز چهارشنبه سالگرد تسخیر سفارت آمریکا را بزرگ داشتند، این در حالی است که چندی پیش تهران توافق هسته‌ای با قدرت‌های بزرگ را بدست آورده بود.



البوابه:

این وب سایت مصری در این رابطه گزارش داد: ایرانی ها هر ساله در مقابل ساختمان سفارت سابق آمریکا که هم اکنون با نام "لانه جاسوسی" شناخته می‌شود تجمع کرده و شعارهایی علیه آمریکا سر می‌دهند.


الشرق الاوسط:

این روزنامه سعودی با اشاره به راهپیمای 13 آبان نوشت: ایرانی ها علی رغم توافق هسته ای با آمریکا با برگزاری تظاهرات در سالروز 36 امین سال تسخیر سفارت آمریکا اعلام کردند آمریکا همچنان دشمن شماره یک آنهاست.

۱۳۹۴/۸/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...