نسخه چاپی

كفاشیان: استنباط‌های طاهری اشتباه است

علی كفاشیان می‌گوید كه استنباط‌های سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اشتباهات داوری و ربط دادن آن به فدراسیون فوتبال اشتباه است چرا كه فدراسیون روی هیچ تیمی حساسیت ندارد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، در خصوص شکایت فدراسیون فوتبال ایران از گوام به فیفا اظهار داشت: به دلیل صادر نشدن ویزای چند تن از لژیونرهای تیم ملی فوتبال از طرف کشور گوام و مشکلات بوجود آمده در سفر به این کشور از آنها به فیفا شکایت کرده‌ایم. امیدوارم تا زمان پرواز این مشکلات حل و ویزای بازیکنان صادر شود.

وی تصریح کرد: دو سه پرواز گرفته‌ایم تا به کشور گوام برویم. ابتدا امارات و از آنجا به ژاپن یا کره جنوبی سفر خواهیم کرد تا به گوام برسیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص لغو سفر تیم ملی فوتسال بانوان به مسابقات جام جهانی گفت: اعزام نشدن تیم ملی بانوان به این دلیل بود که نتوانستیم ویزا بگیریم. ما برای سفر به گواتمالا باید از کشور آلمان یا مکزیک ویزای گواتمالا را تهیه می‌کردیم که گرفتن ویزای آلمان یک ماه زمان می‌‌برد. به آنها گفتیم «آر آی وال» بدهند تا به آنجا رسیدیم ویزا بگیریم که گفتند نمی‌توانیم و هماهنگی صورت نگرفت و ما هم نمی‌توانیم برویم. سفر به گواتمالا سه چهار پرواز و سه چهار ویزا می‌خواست.

کفاشیان اضافه کرد: قطعاً برای تیم ملی بانوان که قهرمان آسیا است مسابقات دیگری را هماهنگ می‌کنیم که در آن شرکت کنند و بدین ترتیب ناراحتی این موضوع را از دلشان درمی‌‌آوریم!

وی در خصوص مشکلات پیش آمده در بازی پرسپولیس و ذوب آهن گفت: هر تصمیمی که کمیته داوران در خصوص آن بازی بگیرد لازم‌الاجراست. ما در این موضوع ورود نمی‌کنیم و این موضوع دست کمیته داوران است.

کفاشیان در خصوص صحبت‌های طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه «اگر قرار است تیم دیگری قهرمان شود اینقدر وقت ما را نگیرند و سرمایه‌مان را درگیر نکنند و چون فدراسیون با وزارت ورزش و وزیر ورزش مشکل شخصی دارد، غر‌ض‌ورزی‌شان را بر سر پرسپولیس خالی می‌کنند و پرسپولیس قربانی کینه‌ورزی آقایان فدراسیون‌نشین شده است» و اینکه با این حرف شائبه مهندسی شدن در فدراسیون فوتبال وجود دارد، گفت: اینها استنباط‌های اشتباهی است و قطعاً هیچ چیزی در فدراسیون فوتبال مهندسی شده نیست. ما هیچ حساسیتی روی تیم خاصی نداریم و دوست داریم که به همه تیم‌ها بهترین خدمات ارائه شود اما داور است و اشتباه می‌کند و نباید با یک اشتباه این فکر را بکنیم که این قضایا مهندسی شده بوده است.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد گلایه‌های کاشانی در خصوص کم توجهی به تیم امید خاطرنشان کرد: سعی کردیم مشکلات را حل کنیم و تشکر می‌کنم از آقای کاشانی که تا به اینجای کار زحمات زیادی برای این تیم کشیده است. مشکل عبور تیم امید از سی آی پی فرودگاه را حل کرده‌ایم و دیگر مشکلی وجود ندارد.

کفاشیان در خصوص دلخوری خاکپور از بند قراردادش یادآور شد: من به عنوان مثال گفتم در قرارداد خاکپور «و» جابه‌جا شده اینکه «و» یا «د»تغییر کرده خیلی مهم نیست. چیزی که مهم است این است که ما تفاهم کردیم و دیگر مشکلی وجود ندارد.

وی در خصوص درگیری‌های به وجود آمده بین اسدی و کی‌روش و مصاحبه‌های دستیاران سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: ما تذکر داده‌ایم که دیگر صحبتی در این خصوص نداشته باشند. به دستیاران کی‌روش هم تذکر دادیم که دیگر صحبتی نکنند و قطعاً با تذکر کتبی که به آنها دادیم این موضوع را رعایت می‌کنند.

کفاشیان درباره سفرش به امارات همراه تیم امید گفت: به برنامه‌ای در این کشور دعوت شدم، ضمن اینکه علاوه بر تیم امید، تیم ملی فوتبال ساحلی هم در این کشور مسابقه دارد و بازی‌ این تیم را هم تماشا خواهم کرد.

۱۳۹۴/۸/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...