نسخه چاپی

تشدید تدابیر امنیتی در برخی فرودگاه های آمریكا

وزارت امنیت داخلی آمریكا اعلام كرد تدابیر امنیتی در فرودگاه هایی كه دارای پروازهای مستقیم از سایر كشورها به مقصد آمریكا باشند، تشدید خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، شبکه تلویزیونی ای بی سی نیوز از تصمیم وزارت امنیت داخلی آمریکا برای تشدید تدابیر امنیتی در برخی از فرودگاه های این کشور خبر داد.

این شبکه خبری در این باره اعلام کرد: تدابیر امنیتی احتمالاً از امروز در گروهی از فرودگاه ها به اجرا در می آید که دارای پروازهای مستقیم از سایر کشورها به مقصد آمریکا باشند.

تدابیر امنیتی مذکور شامل نظارت بیشتر و دقیقتر بر بار همراه مسافران در فرودگاه های بزرگ نیز خواهد شد.

گفتنی است، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا روز گذشته اعلام کرد که به عقیده وی، این احتمال وجود دارد که علت سقوط هواپیمای مسافربری روسیه در صحرای سینای مصر، بمب گذاری باشد.

لازم به ذکر است، به دنبال اظهارنظر دیروز «دیوید کامرون» نخست وزیر انگلیس مبنی بر بمب گذاری در هواپیمای مسافربری روسیه که شنبه این هفته در مصر سقوط کرد، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه با برقراری تماس تلفنی با وی هرگونه اظهارنظر پیرامون علل سقوط این هواپیما را به اعلام نظرات کارشناسان منوط دانست.

در این راستا، کاخ کرملین دیروز ضمن محتمل دانستن هر فرضیه‌ای درباره سقوط هواپیمای مسافربری این کشور، گمانه زنی‌ها در این خصوص را پیش از مشخص شدن نتایج تحقیقات زودهنگام دانست.

این هواپیما با ۲۱۴ مسافر روس تبار و ۳ اوکراینی روز شنبه این هفته، در صحرای سینا سقوط کرده بود. از ۲۱۷ مسافر، ۱۳۸ نفر زن، ۶۲ مرد و ۱۷ کودک بودند که همگی کشته شده اند. همچنین ۷ نفر نیز از کارکنان کادر پروازی هواپیما بودند.

بنا بر گزارش های واصله، این هواپیما از فرودگاه شرم الشیخ برخاسته بود که در صحرای سینا سقوط کرد

۱۳۹۴/۸/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...