نسخه چاپی

مذاكرات به معنی دست كشیدن از استكبارستیزی نیست

ائمه‌جمعه شهرستان‌های استان مركزی با اشاره به اینكه تدابیر مقام معظم رهبری در زمینه برجام سرلوحه امور قرار گیرد تاكید كردند مذاكرات به معنی دست كشیدن از استكبارستیزی نیست.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، امام جمعه ساوه گفت: مسئولان وزارت خارجه، سفرا و کاردانان باید با استحکام و اقتدار و افتخار اصول انقلابی و راهبردهای ثابت سیاست خارجی را دنبال کنند تا بیگانان و دنباله‌های داخلی آنان به تغییر سیاست ایران دل خوش نباشند.

حجت اسلام حسین تقوی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی، سیاسی جمعه این هفته شهرستان که در مصلی امام علی (ع) این شهرستان برگزار شد با اشاره به اهداف شوم امریکا در قبال ملت مسلمان ایران اسلامی اظهار داشت: اهداف امریکا علیه ایران تغییر نکرده و اگر امروز می‌توانست نظام مقدس جمهوری اسلامی را سرنگون کند، همین کار را می‌کرد که امروز به برکت درایت و تدابیر مقام معظم رهبری، حضور همیشه در صحنه مردم و برکت خون پاک شهدایی که در راه اعتلای این انقلاب و نظام جان خود را هدیه کردند جرأت فکر به تعدی و جسارتی به ایران اسلامی را نمی‌توانند بکنند.

وی افزود: نشست اخیر درباره سوریه نشانگر قدرت ایران اسلامی در معادلات جهانی بود که امروز می‌بینیم کسانی که در مقابل ایران موضع می‌گرفتند امروز به زبان خود اعتراف می‌کنند رفع مشکلات بدون حضور فعال ایران اسلامی میسر نیست.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: همان حکومت‌هایی که داعش را به راه انداختند و برای این جنایتکاران سلاح تأمین می‌کنند، امروز در آتش فتنه خود افروخته گرفتارند و سبب رسوایی آنها شده است.

حجت‌الاسلام تقوی اضافه کرد: عربستان سعودی با قتل عام بیش از هزاران مسلمان بی‌گناه و خرابی زیرساخت‌ها و بیمارستان‌ها امروز اعلام می‌کند به اهداف خود نرسیده و به جنگ پایان می‌دهد که این به معنای اعلام رسوایی بزرگ حکومت جنایتکار آل سعود است.

امام جمعه ساوه خاطرنشان کرد: حکومتی که الهی نباشد در نهایت به رسوایی و شکست دچار می‌شود، همان‌طور که تاکنون در طول تاریخ شاهد سرنگونی صدام و دیگر دیکتاتوران و جنایت‌پیشگان بوده و هستیم.

وی با اشاره به دیدار سفرا، کارداران و مسئولان ارشد وزارت خارجه جمهوری اسلامی با مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار با تبیین اصول و راهبردهای ثابت و پایدار سیاست خارجی و الزامات ناشی از این اصول و سیاست‌ها، راه‌حل‌های منطقی و مستحکم ایران را درباره مسائل مهم منطقه ارائه فرمودند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری اهداف آمریکا در منطقه 180 درجه با اهداف جمهوری اسلامی متفاوت است چراکه نگاه ایران اعتلای هویت اسلامی اسلام ناب محمدی و حمایت از مظلومان است و امریکا نیز دارای خویی استکباری و ظالمانه است.

حجت‌الاسلام تقوی ادامه داد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری تبیین کردند، رفتار سعودی‌ها در یمن و سوریه، یک بام و دو هواست زیرا آنها به درخواست رئیس جمهور مستعفی و فراری یمن در این کشور دخالت نظامی کرده‌اند اما درباره سوریه حاضر نیستند به درخواست رئیس جمهور قانونی این کشور، از حمایت از معارضان مسلح دست بکشند.

وی تصریح کرد: وزارت خارجه در راستای اهداف تعریف شده خود فعال است و در تجربه مذاکرات اخیر آزمون سختی را گذراند که بسیار قابل تحسین است به طوری که باقدرت در برابر 6 قدرت جهانی ایستاد و از اهداف ملت و انقلاب اسلامی ایران دفاع کردند.

امام جمعه ساوه بااشاره به اهمیت 13 آبان بیان کرد: حادثه 13 آبان که بیانگر 3 رویداد مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است امسال نیز با شکوه خاصی به کوری چشم دشمنان برگزار شد که البته دشمنان باید بدانند محرومیت، سختی و تهدید و تحریم سبب تضعیف امت اسلامی نمی‌شود و امروز شعار مرگ بر امریکا و استکبار جهانی شده است.

۱۳۹۴/۸/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...