نسخه چاپی

توضیح درباره واریز حقوق مستمری بگیران

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینكه هدف عمده اجرای طرح پرداخت متمركز حقوق مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی برقراری عدالت در پرداخت است، گفت: مستمری بگیران به هیچ وجه نگران به تعویق افتادن پرداخت حقوق‌هایشان نباشند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه هدف عمده اجرای طرح پرداخت متمرکز حقوق مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی برقراری عدالت در پرداخت است، گفت: مستمری بگیران به هیچ وجه نگران به تعویق افتادن پرداخت حقوق‌هایشان نباشند.

سید تقی نوربخش با اشاره به آغاز اجرای طرح پرداخت متمرکز حقوق مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی اظهارکرد: هدف عمده اجرای این طرح برقراری عدالت در پرداخت است.

وی با بیان اینکه هدف دیگر از اجرای نظام پرداخت متمرکز حقوق و مستمری، جلوگیری ازهمپوشانی‌هایی در حیطه پرداخت حقوق بوده است، گفت: زمانی که حقوق به صورت غیرمتمرکز پرداخت می‌شود امکان اینکه فردی به عنوان مثال در یک شعبه مستمری بگیرد و در یک جای دیگر حقوق بیکاری دریافت کند وجود دارد. با متمرکز شدن سیستم پرداخت این اطلاعات ثبت خواهد شد و جلوی برخی تخلفات گرفته می‌شود.

نوربخش با بیان اینکه مستمری بگیران به هیچ وجه نگران به تعویق افتادن پرداخت حقوق‌هایشان نباشند، گفت: اطلاع رسانی در این خصوص از سه ماه گذشته آغاز شده و زمان دریافت حقوق هرشخص به روش‌های مختلف به او اعلام شده است. به هرصورت روشی که تاکنون برای پرداخت حقوق بکار گرفته شده مربوط به 20 سال گذشته است و باید اصلاحاتی در آن اعمال می‌شد تا عدالت در پرداخت حقوق‌ها را شاهد باشیم.

۱۳۹۴/۸/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...