نسخه چاپی

پیروانی:

از رسانه ها عذر می خواهم

مدیر تیم ملی فوتبال ایران ضمن ابراز تاسف از فراهم نشدن امكان حضور نمایندگان رسانه های گروهی در تمرین دو روز اخیر این تیم، نقش رسانه ها را در موفقیت تیم ملی برجسته دانست.

به گزارش نما به نقل از کاپ،افشین پیروانی با اشاره به نقش رسانه ها در موفقیت یا ناکامی ورزش اظهار کرد: هیچ کس منکر نقش تاثیرگذار رسانه ها نیست و اینکه امکانی فراهم نشد تا در این دو روز در تمرینات تیم ملی میزبان رسانه ها باشیم دلیل نمی شود که بخواهیم دیواری ایجاد کنیم. همواره تیم ملی و رسانه ها در کنار هم بوده اند و در واقع ما، رسانه ها را جزوی از خانواده بزرگ فوتبال می دانیم.
وی افزود: اینکه در این دو روز تمرین تیم ملی پشت درهای بسته برگزار شد دلیل متفاوتی داشت و در واقع تصمیمی مدیریتی بود و نه فنی. روز گذشته به دلیل آلودگی هوای تهران و برگزار شدن تمرین در سالن و با توجه به محدودیت فضای سالن نتوانستیم در خدمت رسانه ها باشیم و همین جا باید به خاطر اینکه این تصمیم به یکباره اعلام شد عذرخواهی کنیم.
پیروانی درباره بسته بودن تمرین امروز هم گفت: این هم تصمیمی مدیریتی بود که شب گذشته اطلاع رسانی شده بود اما درباره دلیل آن باید بگویم اسپانسر تیم ملی که زحمات زیادی این روزها برای نونوار شدن کمپ کشیده، آخرین مراحل کار بازسازی کمپ را انجام میداد، لذا به دلیل شرایط نامناسبی که در کمپ وجود داشت، تصمیم گرفته شد این تمرین هم پشت درهای بسته برگزار شود. بنابراین برگزاری تمرین امروز پشت درهای بسته دلیل فنی نداشت و نباید از این موضوع تفسیرهای دیگری ارائه داد. من همین جا به عنوان مدیر تیم ملی از اهالی رسانه به دلیل این تصمیم عذرخواهی می کنم و ان شاءالله این عزیزان با حضورشان در تمرینات روزهای آینده تصاویر و اخبار مربوط به تیم ملی را به هواداران فوتبال ایران تقدیم کنند.

۱۳۹۴/۸/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...