نسخه چاپی

جامعه مدرسین كشتار بی‌رحمانه مردم میانمار را محكوم كرد

عکس خبري - جامعه مدرسين كشتار بي‌رحمانه مردم ميانمار را محكوم كرد

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای كشتار بی‌رحمانه مسلمانان مظلوم میانمار را محكوم كرد.

به گزارش ایسنا در متن اين بيانيه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

كشتار فجيع و بي‌رحمانه مسلمانان مظلوم ميانمار در روزهاي اخير توسط گروه‌هاي تندرو بودايي خشم همه مسلمانان و انسان‌دوستان جهان را برانگيخته است.

بي‌ترديد هدف از اين كشتارها، نسل‌كشي و از ميان بردن نام اسلام از ميانمار است؛ چه آنكه امروزه آوازة اسلام كشورهاي مختلف جهان را فرا گرفته و امواج خروشان بيداري اسلامي، صحنه خاورميانه و شمال آفريقا را دگرگون ساخته است، از اين رو قدرت‌هاي استكباري مي‌كوشند با تحريك عناصر تندروي كشورها، به سركوب و نابودي مسلمانان بپردازند.

به راستي در دنيايي كه فرياد حقوق بشر و آزادي بيان، گوش‌ها را كر كرده، اين گونه نسل‌كشي و مبارزه با آزادي ديني چه توجيهي دارد؟! گناه مسلماناني كه مي‌خواهند صرفا به اعمال ديني خود بپردازند و از كمترين حدَ آزادي برخوردار باشند، چيست؟! و نيز آيا وقت آن نيست كه مجامع بين‌المللي و در رأس آن شوراي امنيت سازمان ملل متحد با اين حوادث اسفناك مقابله كنند؟!

جامعه مدرسين حوزه علميه قم ضمن محكوم كردن كشتار فجيع مسلمانان مظلوم در كشور ميانمار و ابراز همدردي با خانواده‌هاي داغدار آنان، از مجامع بين‌الملل مي‌خواهد كه با تدابير لازم، از وقوع چنين حوادث هولناك و تأسف‌بار جلوگيري به عمل آورند.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

ريیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

۱۳۹۱/۴/۳۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...