نسخه چاپی

مشعل عبدالله داور قطری حركت غیراخلاقی داور در لیگ قطر

عکس خبري -مشعل عبدالله داور قطري حرکت غيراخلاقي داور در ليگ قطر

كاپیتان تیم الاهلی قطر كه شب گذشته در دیدار مقابل السیلیه شاهد حركت غیراخلاقی داور بازی با یكی از بازیكنان حریف بود، از فدراسیون فوتبال قطر خواستار پیگیری این قضیه شد.

به گزارش نما به نقل از جام نیـوز، تیم الاهلی قطر شب گذشته در غیاب جباری به خاطر سه اخطاره بودن و در حضور 90 دقیقه‌ای منتظری مقابل حریفش السیلیه، قرار گرفت و این دیدار با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. مشعل عبدالله کاپیتان تیم الاهلی که در این دیدار شاهد رفتار غیر اخلاقی فهد جابر داور بازی با یکی از بازیکنان حریف بود از فدراسیون فوتبال قطر خواستار پیگیری این قضیه شد.



مشعل عبدالله اعلام کرد: «داور حرف‌‌هایی را با بازیکنان السیلیه زد که نمی‌توانم آنها را بیان کنم ولی همین کافی هست که در گوش یکی از بازیکنان السیلیه گفت: "نگران نباشید دفعه بعد برایتان یک پنالتی دیگر می‌گیرم".»



وی افزود: «اگر داور با این بازیکنان در بیرون از زمین بازی این رفتار را می‌کرد من واکنشی نشان نمی‌دادم اما در داخل زمین این غیرقابل قبول است.»



کاپیتان تیم الاهلی از فدراسیون فوتبال کویت خواستار وارد شدن به این موضوع شد زیرا داور منجر به هدر دادن زحمات بازیکنان در این دیدار شده است. اگر این رفتار‌های فهد جابر بار دیگر تکرار شود بهتر است که پیراهن حریف را بپوشد.

۱۳۹۴/۸/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...