نسخه چاپی

قاچاقچیان مسلح در جاده چالوس به دام افتادند

به گزارش نما - ایران نوشت:پلیس گشت کرج وقتی رفتارهای سرنشینان زن و مرد یک خودروی شاسی‌بلند را مرموز دانست در بررسی مشخصات آنان پی برد که با یک گروه مسلح و جنایتکار مواجه است.


تجسس‌ها در سامانه سراسری پلیس مشخص کرد که سرنشینان خودرو چندی پیش در کرمانشاه و بر سر خرید و فروش مواد با گروه رقیب دوئل مسلحانه داشته‌اند که یک کشته برجای گذاشته است.
سرهنگ سید حسین سید حقیقی رئیس پلیس کرج در این خصوص به دستگیری 3 زن و 2 مرد که در خودروی ام وی ام سفید رنگ به صورت مشکوک در جاده چالوس تردد داشتند اشاره کرد و گفت: با بررسی سریع مشخصات این خودرو مشخص شد این خودرو در پرونده جنایت مسلحانه‌ای تحت تعقیب بوده و دستور توقیف آن و دستگیری سرنشینان آن از سوی مقام قضایی کرمانشــــاه صادر شده است.بررسی‌ها نشان داد کلانتری 16 سعدی کرمانشاه در پنجم آبان ماه سرنشینان این خودرو را عامل قتل شناخته است بدین ترتیب با طرح مهار پلیس هر 5 سرنشین دستگیر شدند.
در این عملیات پلیسی خودروی فراری‌ها در 20 کیلومتری جاده چالوس متوقف شدند و راننده به نام رضا و سرنشینان به نام‌های سعید، علی، مهناز، سمیرا و زهرا تحت بازجویی قرار گرفتند و این درحالی بود که در بازرسی از خودروی فراری‌ها یک قمه و 36 قرص متادون به دست آمد.
این گزارش حاکی است در هماهنگی پلیس کرج با پلیس کرمانشاه مشخص شده است رضا و صابر عاملان اصلی جنایت مسلحانه در کرمانشاه بوده‌اند.
در بازجویی از این زنان و مردان تبهکار، رضا گفت: ما چهار نفر بودیم؛ من، صابر، مهدی و تیمور که قرار بود 4.5 کیلو تریاک از 5 نفر در کرمانشاه بخریم. وقتی سر قرار رفتیم مجهز به دو کلت کمری بودیم و آن 5 نفر نیز مسلح بودند. وقتی سر معامله مواد درگیری پیش آمد و تیراندازی شد ما بلافاصله فرار کردیم. بعد شنیدیم که یک مرد کشته شده است و ما تحت تعقیب هستیم به خاطر همین فرار کردیم و به تهران و کرج آمدیم.

۱۳۹۴/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...