نسخه چاپی

دمای هوای تهران كاهش می یابد

مدیركل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی از كاهش دمای هوای تهران طی روزهای آینده خبر داد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: گزارشهای هواشناسی نشانگر فعالیت سامانه بارشی در غرب کشور است که به سبب فعالیت آن طی دو روز آینده در شمال غرب، غرب، برخی مناطق جنوب غرب، دامنه های جنوبی البرز، دامنه های زاگرس، سواحل غربی دریای خزر، بارش باران در ارتفاعات بارش برف و در پاره ای نقاط مه غلیظ پیش بینی می شود.

وی گفت: همچنین در جنوب غرب، جنوب، جنوب شرق کشور و خلیج فارس به سبب تشدید ناپایداری براثر شرایط تندری، گبار و رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می شود. فردا دامنه فعالیت این سامانه به نواحی شرق و شمال شرق کشور نیز می رسد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی تاکید کرد: چهارشنبه به تدریج در شمال غرب و غرب بارش قطع خواهد شد و بارش محدود به سواحل دریای خزر، دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق، شرق، جنوب و جنوب شرق کشور، شرق خلیج فارس و تنگه هرمز می شود. روزهای سه شنبه و چهارشنبه خلیج فارس و تنگه هرمز به سبب وزش باد شدید مواج و طوفانی خواهد بود.

وظیفه در مورد هوای تهران نیز در روز سه شنبه گفت: آسمان تهران فردا ابری همراه با بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و مه آلود پیش بینی می شود و همچنین بیشینه و کمینه دمای هوا نیز با دو درجه کاهش نسبت به روز دوشنبه به ۱۲ و ۷ درجه سانتی گراد می رسد.

۱۳۹۴/۸/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...