نسخه چاپی

صادقی: 10سال دیگر با دایی می‌مانم

امیرحسین صادقی مدافع صبا معتقد است كه اعتقاد 100 درصد او به سرمربی تیم ملی كی روش باعث شده كه جبهه‌گیری زیادی نسبت به او انجام شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، صادقی گفت: در 4 هفته باقی‌مانده تا نیم فصل ما دو دیدار خانگی سخت داریم و بعدازآن هم باید در دو بازی خارج از خانه دشوار حاضر شویم. آن‌طور که به نظر می‌رسد صبا با حضور در رده چهارم جدول می‌تواند امسال جزو مدعیان باشد و سهمیه آسیایی را کسب کند ولی باید بدانیم که صبا برای بهتر شدن نیاز دارد که در نیم فصل چند بازیکن جدید به تیم اضافه کند.

10 سال دیگر کنار دایی بازی می‌کنم
درست است که در تعطیلات لیگ هستیم ولی برای ما فرقی نمی‌کند و تمرینات صبا هر روز سخت‌تر از دیروز می‌شود. آقای دایی از جمله مربیانی است که همه صفات لازم برای یک مربی را یکجا دارد، به‌موقع سخت‌گیر است و به موقعش هم با بازیکنانش شوخی می‌کند. آقای دایی چون خودش از شاگردی به معلمی رسیده می‌داند که چطور با شاگردانش رفتار کند. من در ابتدای فصل با آقای دایی مشورت کردم و فکر می‌کنم در حال حاضر هم توانستم به شرایط آرمانی دست پیدا کنم از این بهتر هم می‌توانم باشم و فکر می‌کنم در کنار آقای دایی 10 سال دیگر هم می‌توانم در سطح اول فوتبال کارم را دنبال کنم.

اگر شانس حضور در تیم ملی را داشته باشم دو دستی آن را می‌گیرم
صادقی در مورد اینکه به نظر خودش می‌توانست به جای نوری مصدوم به تیم ملی دعوت شود، گفت: من هم خبر مصدومیت پژمان منتظری و سید جلال حسینی را شنیده‌ام، اما نمی‌توانم در این مورد که می‌توانستم در تیم ملی باشم یا نه، نظر خاصی بدهم چون بازیکنان زیادی به تیم ملی دعوت‌شده‌اند که می‌تواند در این شرایط به تیم کمک کنند. از دعوت شدن به تیم ملی هم ناامید نشدم و تلاش خودم را هم انجام می‌دهم، اگر روزی شانس در خانه من را بزند که به تیم ملی دعوت شوم سعی می‌کنم دو دستی آن را بگیرم.

به خاطر حمایت از کی روش علیه من جبهه می‌گیرند
من فکر نمی‌کنم که درست باشد که در مورد تیم ملی صحبت کنم چون من در جایگاهی نیستم که بخواهم در مورد تیم ملی حرف بزنم. چون من 100 درصد طرفدار کی روش هستم و مدت زیادی هم با او کار کردم و افکار و کارهایش را قبول دارم. بنابر این وقتی که در مورد تیم ملی و کی روش صحبت می‌کنم بقیه علیه من جبهه می‌گیرند. برای همین بهتر است من در مورد تیم ملی صحبتی نکنم. در مورد دعوت شدن رحمتی و یا بازیکنان با سابقه به تیم ملی هم صحبت نمی‌کنم چون هیچ وقت من در این مورد حرفی نمی‌زنم. فقط همین را می‌گویم که تحت هر شرایطی از کی روش حمایت می‌کنم.

استقلال در خانه هم بازیکن خوب دارد
در مورد روند تیم استقلال هم باید بگویم که به نظر من امسال این تیم موقعیت خوبی دارد فقط یک مقدار مشکلات مالی این تیم را اذیت می‌کرد که خدا را شکر بر طرف شده است. فکر می‌کنم امسال حتی استقلال در خانه هم بازیکن خوب هستند. منظور من از خانه‌نشین‌ها بازیکنان بیرون لیست 18 نفره تیم هستند که حتی آنها هم خوب هستند و می‌توانند در تیم‌های دیگر مؤثر باشند. با این روند فکر می‌کنم که اگر اتفاقی برای استقلال نیفتد و این تیم وارد حاشیه نشود می‌تواند امسال قهرمان لیگ شود.

برای زندی و امیرآبادی آرزوی موفقیت دارم
در پایان صحبت‌هایم می‌خواهم برای فریدون زندی و امیرآبادی آرزوی موفقیت کنم. متأسفانه شرایط به گونه‌ای شد که آنها از فوتبال خداحافظی کنند. به هر حال هر بازیکنی که یک روز به فوتبال می‌آید و زمانی هم باید از فوتبال خداحافظی کند. امیدوارم که آنها خیلی زود به جرگه مربی‌ها بپیوندند و در این حرفه هم موفق باشند. هر دوی آنها با شایستگی که دارند می‌توانند معلم و مربی‌های خوبی باشند.

۱۳۹۴/۸/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...