نسخه چاپی

بیمه ازدواج راه اندازی می‌شود

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اعلام كرد: با توجه به ضرورت رفاه اجتماعی برای جوانان بزودی بیمه ازدواج دركشور راه اندازی می شود.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: با توجه به ضرورت رفاه اجتماعی برای جوانان بزودی بیمه ازدواج درکشور راه اندازی می شود.

محمدرضا رستمی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان در شیرازاضافه کرد:بیمه ازدواج سبب می شود بسیاری از جوانان که به دلیل ترس از برخی مسائل ،ازدواج نمی کنند به این امر ترغیب شوند و با توافقی که با بیمه ایران انجام گرفت مقرر شد، بیمه گذار تخفیفات ویژه ای در اختیار جوانان قرار دهد.

او ادامه داد: در این بیمه نامه، مهریه، جهیزیه ، تامین مسکن و اشتغال ، نیز پیش بینی شده است و امید است درگام نخست مسوولان دولتی برای تشویق سایر افراد جامعه، فرزندان خود را به این طریق بیمه کنند.

رستمی با اشاره به این که سالانه 750 هزار ازدواج در کشور انجام می شود گفت برای حفظ کیان خانواده ها و ارتباط موثرتر با زوجین،هفته نامه ازدواج در کشور توزیع می شود.

وی خواستار تشکیل هرماهه ستاد ساماندهی امورجوانان شد و گفت: خروجی این جلسات باعث می شود زمینه توانمند سازی جوانان درحوزه های مختلف فراهم شود.

رستمی بیان کرد : دولت تدبیر و امید به دنبال افزایش تعداد سازمان های مردم نهاد است که خوشبختانه تاکنون 700 مورد درکشور افزایش داشته است.

معاون وزیر ورزش از مسوولان استان فارس خواست کرد تا امکانات سازمان ملی جوانان سابق به اداره کل ورزش و جوانان فارس بازگردانده شود تا جوانان این استان پهناور بتواند استفاده بهینه ببرند .

مدیرکل ورزش و جوانان فارس هم گفت:باتوجه به اهمیتی که دولت تدبیر و امید برای جوانان قایل است، درآینده شاهد ارائه طرح های کارشناسی شده تر و شایسته دربخش جوانان خواهیم بود.
حیدر علی کامیاب افزود : از فعالیت های جوانان در فارس حمایت می شود تا زمینه نشاط و موفقیت هرچه بیشتر این قشر تاثیر گذار فراهم شود.

وی اظهار داشت: ساماندهی امورجوانان ورسیدگی به مسائل و مشکلات این قشر بزرگ در اولویت اداره کل ورزش و جوانان فارس قرار دارد.

کامیاب با تاکید بر این که جوانان آینده سازان ایران اسلامی هستند بیان کرد : باید برای آنها برنامه های بهتری را طراحی کرد.

وی اظهار امیدواری کرد با فعالیت مضاعف دست اندرکاران جوانان، فعالیت این حوزه از ورزش بیشتر شود و جایگاه واقعی خود را درکشور پیداکند.

۱۳۹۴/۸/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...